וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליסה מארי פרסלי קיבלה דום לב ועברה החייאה בביתה

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 22:19

לפי הדיווח, פראמדיקים ביצעו בליסה מארי פרסלי - בתו של הזמר האגדי אלביס פרסלי ואשתו לשעבר של מייקל ג'קסון - החייאה בביתה שבקלבסס, קליפורניה, והצליחו להשיב לה את הדופק לפני שלקחו אותה להמשך טיפול בבית החולים. מצבה לא ידוע

אלביס פרסלי/אלביס

הזמרת ליסה מארי פרסלי (54), בתו של הזמר האגדי המנוח אלביס פרסלי, עברה דום לב והובהלה לבית החולים - כך דווח הערב (חמישי) באתר הבידור האמריקאי TMZ. לפי הדיווח, פראמדיקים ביצעו בליסה מארי פרסלי החייאה בביתה שבקלבסס, קליפורניה, והצליחו להשיב לה את הדופק לפני שלקחו אותה להמשך טיפול בבית החולים. מצבה לא ידוע.

ליסה מארי פרסלי, 2015. Kevin Winter, GettyImages
רק בריאות. ליסה מארי פרסלי/GettyImages, Kevin Winter

הופעתה הפומבית האחרונה של ליסה מארי - בתם של אלביס ופרסיליה פרסלי ואשתו לשעבר של מייקל ג'קסון - נרשמה שלשום בטקס פרסי גלובוס הזהב בבוורלי הילס. לפרסלי יש שלושה ילדים, ביניהם השחקנית ריילי קיאו.

בנה של פרסלי, בנג'מין קיאו, מת לפני שלוש שנים בגיל 27 לאחר ששם קץ לחייו בירייה בראשו. "היא העריצה את קיאו. הוא היה אהבת חייה", מסר אז נציג מטעמה. אביו של קיאו הוא המוזיקאי דני קיאו שהיה בן זוגה של ליסה מארי. לאחר שהתגרשה ממנו היא התחתנה עם מייקל ג'קסון. לאחר מכן היא התחתנה עם השחקן ניקולס קייג' אולם התגרשה ממנו תוך מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully