וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליסה מארי פרסלי, בתו היחידה של מלך הרוק אלביס פרסלי, מתה בגיל 54

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 19:21

פרסלי מתה מדום לב בבית חולים בלוס אנג'לס. היא הייתה זמרת, הוציאה שלושה אלבומים, והיתה הבעלים של אחוזת "גרייסלנד". במהלך חייה היא נישאה ארבע פעמים, בין היתר למייקל ג'קסון ולניקולס קייג'. אמה, פרסיליה ספדה לה: "האישה החזקה, האוהבת ועזת התשוקה ביותר שהכרתי"

ליסה מארי פרסלי, ביתו של אלביס פרסלי, שהלכה לעולמה בגיל 54/רויטרס

הזמרת ליסה מארי פרסלי, בתו היחידה של מלך הרוק'נרול אלביס פרסלי ושל פרסיליה פרסלי, מתה הלילה (שישי) מדום לב בבית חולים בלוס אנג'לס והיא רק בת 54. אמה פרסמה הודעה לתקשורת שבה נאמר: "בלב כבד אני חולקת את החדשות הקשות שבתי היפה, ליסה מארי, עזבה אותנו. היא היתה האישה החזקה, האוהבת ועזת התשוקה ביותר שהכרתי. אנחנו מבקשים להעניק לנו פרטיות בעת שאנו מתמודדים עם האובדן הזה".

פרסלי לקתה בדום לב בביתה שבלוס אנג'לס, ומשם פונתה לבית החולים. היא עברה פעולות החייאה שהשיבו לה את הדופק לזמן מה, אך כעבור שעות ספורות נקבע מותה.

הופעתה הפומבית האחרונה של ליסה מארי פרסלי הייתה שלשום בטקס גלובוס הזהב (צפו בתיעוד ממנו בהמשך). היא נראית בו רע, לא מרוכזת ומתקשה לעמוד יציב. היא נשענת על ידיד שהגיע עמה לטקס ואף נשמעת אומרת לו "אני הולכת להחזיק לך את הזרוע".

תיעוד של ליסה מארי בגלובוס הזהב, יומיים לפני מותה

ניקולס קייג', שנישא למארי פרסלי ב-2002 אך התגרש ממנה לאחר 108 ימים בלבד, ספד לה בעקבות מותה. "אלה חדשות נוראיות", אמר ל"הוליווד ריפורטר", "לליסה היה את הצחוק הכי נפלא מכל מי שפגשתי. היא האירה כל חדר, ואני שבור לב. אני מוצא קצת נחמה בכך שאני מאמין שהיא מתאחדת עם בנה בנג'מין".

טום הנקס וריטה וילסון כתבו בהודעה משותפת באינסטגרם: "אנחנו שבורי לב מהאובדן של ליסה מארי פרסלי. שבורים לחלוטין". ג'ון טרבולטה ספד לה: "ליסה, אני אתגעגע אליך אבל אני יודע שנתראה שוב". ובט מידלר ספדה: "אלוהים, ליסה מארי פרסלי מתה. אני בשוק. כל כך יפה ורק בת 54. אני לא יכולה ממש להבין את זה".

עוד בוואלה!

"מכה של מעריצי אלביס": 25 אלף מעריצים הגיעו לפסטיבל לכבוד המלך באוסטרליה

לכתבה המלאה
ליסה מארי פרסלי, ביתו של אלביס פרסלי, שמתה בגיל 54. רויטרס
ליסה מארי/רויטרס

פרסלי נולדה בשנת 1968. אביה מת כשהייתה בת שמונה בלבד, באחוזתו, גרייסלנד, בעיר ממפיס בטנסי. האחוזה, מוקד משיכה לתיירים מכל העולם, הייתה בבעלותה. היחסים ביניהם היו קרובים מאוד. אחד הסיפורים המפורסמים על השניים נוגע לפעם שבה הוא הטיס אותה במיוחד למדינת איידהו, לאחר שסיפרה לו שהיא מעולם לא ראתה שלג.

היא עצמה פתחה בקריירה מוזיקלית בשנת 2003, והוציאה שלושה אלבומים, שבהם הפגינה סגנון מוזיקלי עצמאי, אך גם היו בגדר מחווה לאביה. ב"ניו יורק טיימס" דווח שבטקס פרסי גלובוס הזהב ביום שלישי היא התייחסה לסרט על חייו של אביה שיצא השנה, ואמרה על הופעתו של השחקן הראשי בו באז לורמן שהוא "הצליח למצות באופן מושלם את המהות של אבי".

הופעתה הפומבית האחרונה של ליסה מארי פרסלי בטקס גלובוס הזהב שלשום:

ליסה מארי פרסלי עם מייקל ג'קסון. רויטרס
עם בעלה השני, מייקל ג'קסון/רויטרס

היא נישאה ארבע פעמים. בעלה הראשון היה המוזיקאי דני קיאו. היא התגרשה ממנו בשנת 1994, וכעבור 20 יום התחתנה עם מייקל ג'קסון. ב-1996, בעיצומה של השערורייה המשפטית בדבר ניצול מיני של קטינים שג'קסון עמד במרכזה, היא התגרשה ממנו. בשנת 2002 היא נישאה שוב לשחקן ניקולס קייג'. השניים התגרשו כעבור ארבעה חודשים. נישואיה הרביעיים היו לנגן הגיטרה והמפיק שלה, מייקל לוקווד.

לפרסלי נולדו ארבעה ילדים. בנה הבכור מת בשנת 2020, בגיל 27. בתה ריילי קיאו היא שחקנית, ויש לה שתי בנות נוספות תאומות, הארפר ופינלי לוקווד, בנות 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully