וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב הרוק המתקדם קאמל חוזר להופעה בישראל במסגרת חגיגות היובל שלו

16.1.2023 / 8:00

להקת קאמל, מהבולטות והמשפיעות ברוק הפרוגרסיבי, תשוב להופעה אחת בישראל באביב הקרוב. הלהקה, שנוסדה ב-1971 על ידי אנדרו לטימור ועודה מונהגת על ידו, משלבת בין ג'אז, מוזיקה קלאסית, בלוז ומוזיקה אלקטרונית, והוציאה עד כה 14 אלבומי אולפן

להקת קאמל (Camel). צילום: Caron Malcolm,
חוגגים יובל. להקת קאמל/צילום: Caron Malcolm

ארבע שנים אחרי הפעם הקודמת, הרכב הרוק המתקדם קאמל (Camel) ישוב להופעה אחת בישראל, במקרה הזה במסגרת חגיגות היובל ללהקה. זה יקרה ביום שני, ה-22 במאי, באמפיתיאטרון קיסריה, גם הפעם בהפקת שוקי וייס.

קאמל הוקמה בשנת 1971 על ידי אנדרו לאטימור ומונהגת על ידו עד היום. הלהקה היא מהבולטות והמשפיעות ברוקנרול הפרוגרסיבי בכלל ובסצינה זו בבריטניה של תחילת שנות השבעים בפרט. היא משלבת בין ג'אז, מוזיקה קלאסית, בלוז ומוזיקה אלקטרונית, והוציאה עד כה 14 אלבומי אולפן, בנוסף לסינגלים, אלבומי אוסף ואלבומי הופעות חיות. בניגוד ללהקות גדולות בתחום, כמו יס או ג'נסיס, הלהקה נמנעה מתיאטרליות רבה.

לאורך השנים בלטה קאמל בהופעות החיות ובאינטנסיביות שלה, והקליטה אלבומי קונספט מגובשים ששאבו השראה מספרי פנטזיה, אגדות וליריקה. לצד החדשנות והאקספרימנטליות נחשבה קאמל למלודית ונגישה. עובדה מעניינת נוספת: להרכב קמה בישראל להקת קאברים בשם "הדבשות".

מחירי הכרטיסים ינועו בין 254 ל-494 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully