וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור הביקוש הגבוה: המופע של טראוויס סקוט עבר לפארק הירקון

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 10:04

המופע של הראפר הנודע יתקיים ב-14 במרץ בפארק הירקון, כחלק מסיבוב הופעות במזרח התיכון שיכלול את ערב הסעודית ודובאי. מחירי כרטיסים ינועו בין 380 שקל ל-850 שקל

טראוויס סקוט בפסטיבל "אסטרוורלד" ביוסטון, ארצות הברית, 6 בנובמבר 2021. AP
סקוט/AP

לאור הביקוש הגבוה, המופע של הראפר טראוויס סקוט בישראל עבר מלייב פארק ראשון לציון - לפארק הירקון בתל אביב. הוא יתקיים כמתוכנן ב-14 במרץ. המופע, בהפקת לייב ניישן ישראל - גיא בסר ושי מור יוסף, הוא חלק מסיבוב הופעות במזרח התיכון שיכלול את ערב הסעודית ודובאי. מכירה מוקדמת לרשומים ברשימת ההמתנה שקיבלו קוד תחל היום (שישי) בשעה 12.00. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תחל מחר (מוצ"ש) בשעה 17.30. מחירי כרטיסים ינועו בין 380 שקל (דשא), 790 שקל (גולדן B) ו-850 שקל (גולדן A).

טראוויס סקוט נולד בשם ז'אק ברמן וובסטר השני. הוא נחשב לאחד מאמי ההיפ הופ המובילים בעולם המוזיקה ובין השאר שיתף פעולה בשלושת אלבומים עם אמנים כמו דרייק, קנייה ווסט, ג'סטין ביבר, קנדריק לאמאר, דה וויקנד, רוסליה ורבים נוספים. בין השאר הוא חתום על להיטי ענק כמו Antidote, Goosebumps, Sicko Mode ועוד. שיריו צברו עד היום למעלה מ-80 מיליארד האזנות בסטרימינג. סקוט הוא בן זוגה של בת משפחת קרדשיאן קיילי ג'נר ולשניים שני ילדים משותפים. במהלך השנה צפוי סקוט לשחרר את אלבומו הבא Utopia.

לפני כשנה אירע אסון בעת הופעתו של סקוט בפסטיבל מוזיקה בטקסס שבמהלכו נמחצו למוות שמונה בני אדם. סקוט ספג ביקורת קשה על כך שהמשיך להופיע גם כשהיה מודע לאסון והוא הגיב 14 שעות לאחר האסון ולאחר האש שחטף ברשתות: "אני פשוט הרוס ממה שקרה אתמול. תפילותיי עם המשפחות ועם כל אותם האנשים שנפגעו ממה שאירע בפסטיבל אסטרוורלד".

בשל הסערה שהתעוררה, גם זוגתו קיילי ג'נר פרסמה אז פוסט: "טראוויס ואני שבורים והרוסים. המחשבות והתפילות שלי נמצאות עם כל מי שאיבדו את חייהם, נפצעו או הושפעו מהאירועים. אני יודעת שלטראוויס אכפת מאוד מהמעריצים שלו והקהילה ביוסטון. חשוב לי להבהיר שלא היינו מודעים לאבדות בנפש עד שהחדשות הגיעו אלינו אחרי ההופעה, ואין סיכוי שהוא היה ממשיך להופיע בידיעה שזה קורה. אני שולחת תנחומים עמוקים למשפחות בתקופה קשה זו ומתפללת להחלמתם של כל מי שהושפעו מהאירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully