וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביזו אותי, חצו כל גבול אנושי": דורין מ"הישרדות" חושפת את ההשפלה שעברה

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 9:19

אחרי שקראה להם "אקסים" עם המעבר שלה לשבט טגאלוג ב"הישרדות" - בשבט בייבאין פתחו בפרק ששודר במלחמה נגד דורין דותן ולא חסכו במילים קשות שהביאו אותה לכדי דמעות. דורין כתבה באינסטגרם: "פגעו בי באופן שלא פגעו בי בחיים שלי. הצלקת נותרה בי עד היום. חשתי מאוימת"

משימת "הישרדות": כמה זמן לוקח לפתור ארבע קוביות?/רשת 13

אחרי שקראה להם "אקסים" עם המעבר שלה לשבט טגאלוג ב"הישרדות" - בשבט בייבאין פתחו בפרק ששודר הערב (ראשון) במלחמה נגד דורין דותן ולא חסכו במילים קשות שהביאו אותה לכדי דמעות. אלא שמפוסט נוקב שכתבה באינסטגרם, מסתבר שמה ששודר בפרק של "הישרדות" הערב היה רק חלק קטן מהעליהום האגרסיבי שעברה.

"צפיתי עכשיו בפרק וזה החזיר אותי לרגע הזה. פגעו בי באופן שלא פגעו בי בחיים שלי", כתבה. "אני באמת אומרת שמה שראיתם בפרק הזה היה קמצוץ לעומת מה שקרה שם באמת. הושפלתי, קראו לעשות עליי חרם, צרחו עליי, ביזו אותי והלבינו את פניי לעיני כל. שניה אחרי שעמדתי חזקה כמו לביאה ושמרתי על פאסון התמוטטתי. לא הצלחתי לעמוד על הרגליים. הסרתי את המיקרופון וביקשתי לסיים את דרכי במשחק כי זה חצה כל גבול אנושי.

"כשחזרתי לארץ רבים מכם שלחתם לי באינסטגרם הודעה במילים חוזרות 'דורין יש לך מבט עצוב בעיניים'. הצלקת הזאת נשארה בי עד היום. אני זוכרת ששאלתי 'מה עשיתי?', הרי לא בגדתי בבי בריתי וגם לא תכננתי לעשות זאת. לא קיללתי, לא שיקרתי, הייתי חברה של כולם ושיחקתי משחק אסטרטגי ואלגנטי. שמו אותי בסיטואציה שהחליפו והעבירו אותי שבט אחרי שביססתי את מקומי בשבט הראשון. לא יכולתי להמשיך להראות נאמנות לברית שלי מהשבט הקודם מול החדש. כל מה שאמרתי זה 'לא שומרים על קשר עם האקס'? זהו? זה החטא?".

הישרדות דורין. רשת 13, צילום מסך
"חשתי איום אמיתי". דורין/צילום מסך, רשת 13

"המילים שהוא (סהר - ו"ת) בחר, הצעקות מול כולם עד היום צרובות בי (וחסכו מכם המון). חשתי איום אמיתי. הרגשתי שאני לבד והבטחתי לעצמי דבר אחד: לא להכנע, לא לקום וללכת כדי להוות דוגמא לכל ילד או ילד שמרגישים מוחרמים שהפתרון הוא לא לברוח".

בתגובה לכך, סהר הגיב באינסטגרם: "אני לא מתחרט על מילה ממה שאמרתי. להפך, אני גאה במה שאמרתי ובטח באיך שאמרתי, לא בקללות ולא בצעקות, בלי אסטרטגיה פתחתי את כל הלב מול השבט 'שמנגד'. אנשים ממהרים לנפנף בדגל ה'חרם' ולהוזיל אותו. 'חרם' היא מילה עצומה ועצוב לי שאנשים שלא עוברים את הדבר הזה באמת משתמשים בזה במשחק כמו 'הישרדות' ונותנים לו מקום איפה שאין. אני לא שותק לבריונים. ודורין? בעיני לפחות, מנופפת בדגל הבריונות בגאווה מלווה בחוסר מודעות משווע לצד רמיסה של כל אדם מסביבה. הייתי ישיר, אולי מדי, מה לעשות הרגלים מהצבא. יש דברים שלא ראיתם. דורין פעלה הרבה שלא בפני המצלמה ופגעה בחבריי השבט שהרגשתי אחריות ואהבה גדולה כלפיהם".

"בבוקר לפני המשימה", הוסיף סהר, "השבט פנה אליי (מה שראו ממה טיפה ממנו) ושיתף אותי בפגיעה ממנה ואני מימשתי את האחריות והאהבה שלי אליהם אבל גם כלפי עצמי, ונפגעתי לא מעט. עצוב לי שלא הראו את זה שדורין רצתה להדיח את ספיר (שלטענתה לא היתה נוגעת בה) אבל מאחורי המצלמות ניסתה להוביל מהלכים להדיח אותה אבל שלא תצביע לה בעצמה (חלילה שתשרוף את עצמה אם היא יכולה לשרוף אחרים). קייסי סיפרה את זה במלוא הביטחון בשטיח באותו היום, דיבורים קשים, אלימים ואפילו נידוי לאלית, ניסיון לבגידה בי, הוזלת המשחק של מאיה שבאה ל'איקס פרקים לקידום עצמה' ואם אמיך לא אסיים... הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו. כמה קל פתאום להסיר אחריות ממעשים (שגם נראו על המסך) ולהגיד 'סך הכל אמרתי שאתם האקס שלי'? לצערי לא בזה מדובר. אפשר להיות אסטרטג בחסד בלי להיות תככן, שקרן, רמאי ודורסן, יש כאלה שלא השכילו להבין את זה. השבט הזה נפגע מדורין! ומה שכתבתי הוא רק מעט מהמציאות. התנצלתי כי לא התכוונתי לפגוע אבל כן האמנתי באמת שברורה ויש רק אחת כזו".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully