וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האיומים של שר התקשורת, אופירה אסייג לא שותקת: "אנחנו ניפגש"

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 12:14

אחרי ששר התקשורת הנכנס שלמה קרעי קרא לבטל את תוכניתם של "אופירה וברקו", המגישה הגיבה בצורה שאינה משתמעת לשני פנים

מפוצלת שלמה קרעי, אופירה אסייג. אורן בן חקון,ארן חן,
אופירה נגד קרעי/אורן בן חקון,ארן חן

שר התקשורת הנכנס שלמה קרעי הציג את המהפכה החדשה שלו בעולם התקשורת באולפן חדשות 12 במסגרת תוכניתם של עמית סגל ובן כספית בשבת האחרונה, כשהביע בנחרצות את דעתו על הערוצים המשדרים, ובפרט על תוכניתם של אופירה וברקו אותה כינה "בזיון אינטלקטואלי".

בנוסף, הוא צייץ בטוויטר איומים על עתיד תוכניתם צמד המנחים, הידועים כמי שמבקרים את הממשלה החדשה, וכתב: "עד כאן, אני מתכוון להסיר את המחיצות בין הציבור לתקשורת. היום כתבים משרתים את הפמלייה שלהם. בחזון שלי, כתבים ישרתו את הציבור. בהמשך הוסיף: "כשהרפורמה שלי תושלם בעזרת השם, ערוצים לא יוכלו לשדר חרפה אינטלקטואלית כמו אופירה וברקו בלי שזה יכאב להם בכיס על ידי הציבור לא על ידי הרגולטור".

הציוץ של קרעי זכה לשלל תגובות נוקבות וחריפות על ידי אנשי ברנז'ה מוכרים בתקשורת, אלא שמה שבעיקר משך את תשומת ליבנו היא תגובתה של אופירה אסייג לדברים של השר. כיאה לאסייג היא לא נשארה חייבת והרגיעה את הצופים האדוקים כי התוכנית תמשיך בשגרתה למרות האיומים של השר. אסייג כתבה בסטורי מסר לקרעי ולצופים: "אני מאחלת לעם ישראל שבוע טוב. אנחנו ניפגש באותו מקום ובאותה שעה". ברקוביץ' לעומתה, באופן מפתיע, לא הגיב לדבריו של קרעי. נחכה לתוכנית בשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully