וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט הישראלי "המשלחת" של אסף סבן התקבל לפסטיבל ברלין

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 13:09

"המשלחת", שעוסק במסע בני נוער לפולין, יתחרה במסגרת המוקדשת לסרטי ילדים ונוער. מלבדו לא ישתתפו עוד סרטים מישראל במסגרות המרכזיות, אך הבמאי גיא נתיב יערוך שם מחוץ לתחרות את בכורת סרטו "גולדה"

הסרט "המשלחת" בבימוי אסף סבן. Natalia Łczynska,
בהצלחה. מתוך "המשלחת"/Natalia Łczynska

פסטיבל הקולנוע בברלין פרסם היום (רביעי) את רשימת הסרטים שישתתפו השנה בתחרות, וביניהם הסרט הישראלי "המשלחת", שיתחרה במסגרת המוקדשת לסרטי ילדים ונוער. בפסטיבל, שייערך בחודש הבא בפעם ה-73, לא צפויים להשתתף סרטים נוספים מישראל במסגרות המרכזיות, אך הבמאי הישראלי גיא נתיב יציג מחוץ לתחרות את סרטו על גולדה מאיר בכיכובה של הלן מירן, "גולדה", בהקרנת הבכורה העולמית שלו.

הסרט "המשלחת", שביים אסף סבן ("בית בגליל") והופק בקו-פרודוקציה עם פולין וגרמניה, עוסק במשלחת בית ספרית שיוצאת למסע לפולין ובמה שמתרחש במהללכו, ומשתתפים בו בין היתר עזרא דגן, אלמה דישי, יואב בבלי, נעמי הררי, לב לייב לוין ואחרים.

"'המשלחת' הוא סרט התבגרות על חוויה מוזרה ומיוחדת, שעברתי בעצמי בתור נער, ומשותפת לכל כך הרבה של אנשים שגדלו והתחנכו במדינה הזו", מסר סבן. "[אני] מתרגש ביותר שהמסע לפולין של המשלחת הזו צפוי לצאת לדרך בקרוב ולפגוש את הקהל. העובדה שזה הולך לקרות דווקא בברלין, הופכת את המסע הזה בין העבר להווה למורכב ומרגש במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully