וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוסאומו כולכם": הפאדיחה האיומה ששודרה בכאן 11

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 18:21

כשמגישת מבזק החדשות נפרדה מהצופים, הופיעו כתוביות שעליהם נכתב "כוסאומו כולכם". עמוד הטוויטר של התאגיד לא איבד את ההומור כשכתב: "כולנו כאן, חוץ מהבחור של הכתוביות שלא יחזור לפה יותר". כאן: "אלו חלק מהכתוביות של 'היהודים באים' ששודרה אחר כך"

אתמול בלילה קרתה פאדיחה לא נעימה בשידורי כאן 11. כשמגישת מבזק החדשות נפרדה מהצופים ואיחלה להם לילה טוב ושקט, הופיעו כתוביות שעליהם נכתב "כוסאומו כולכם". עמוד הטוויטר של תאגיד השידור הציבורי לא איבד את ההומור כשהשתמש בסיסמה שכל תומכי התאגיד בימים האחרונים העלו לרשתות החברתיות: "כולנו כאן, חוץ מהבחור של הכתוביות שלא יחזור לפה יותר".

מכאן נמסר: "לא מדובר בתרגום אנושי אלא בקטע תרגום מתוך 'היהודים באים' ששודרה מיד לאחר המבזק. הכתוביות כבר הוטענו ובגלל תקלה טכנית שודרו על המסך".

בימים האחרונים הושק קמפיין רשת שמתנגד לכוונתו של שר התקשורת שלמה קרעי לקצץ בתקציב התאגיד. יוצרים, אמנים ואנשי התעשייה שינו את תמונת הפרופיל שלהם באינסטגרם ובפייסבוק ובמקומה הופיע הלוגו "כולנו כאן". רבים מאותם אמנים ויוצרים אף כתבו כמה חשוב תאגיד השידור לתעשיית הציבור. ביום רביעי צפוי להתקיים כנס חירום שמטרתו "הצלת השידור הציבורי" מטעם איגודי תעשיית הטלוויזיה והיוצרים.

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully