וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא תסתום לנו את הפה": אופירה וברקו במתקפה על השר שלמה קרעי

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 21:10

לאחר ששר התקשורת החדש תקף בשבוע שעבר את התוכנית "אופירה וברקוביץ'" וכינה אותה "ביזיון אינטלקטואלי", השווה ברקוביץ' את ישראל לאיראן מלפני המהפכה: "הם רוצים לעשות פה אירן". אופירה הוסיפה: "אין לנו שום כוונה לזוז מפה"

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ מגיבים לשר התקשורת שלמה קרעי, "אופירה וברקו", 20 בינואר 2023/קשת 12

לאחר ששר התקשורת החדש שלמה קרעי הבהיר בשבוע שעבר כי יקצץ את תקציב תאגיד השידור הציבורי ובמקביל גם תקף את התוכנית "אופירה וברקוביץ'" וכינה אותה "ביזיון אינטלקטואלי", צמד המנחים, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', עלו היום (שישי) להתקפה והשיבו אש לעבר השר.

במוולוג הפתיחה של התוכנית (קשת 12), השווה ברקוביץ' את ישראל לאירן של לפני המהפכה. "רציתי להראות עם איזה רב קרעי הולך להתייעץ כל שבוע לגבי להט"בים וזכויות אדם - ומה הרב הזה חושב עלינו. אבל בגלל שהוא בן אדם כזה חשוך אני בכלל לא רוצה להתייחס אליו - אני רק רוצה להראות לך מה בעצם הוא רוצה שיהיה פה". ברקו הציג תמונות שמתעדות את אירן מלפני 50 שנה: "כך אירן נראתה, ומה הם רוצים לעשות פה? הם רוצים לסגור את התאגיד, להעיף את אופירה וברקו ושבמקום שילכו לים, ילכו עם גלביות. הם רוצים לעשות פה אירן. אז שלא יספרו לי סיפורים, שיתעסקו בה שצריך להתעסק - ולא בהפיכה משטרית".

צפו למעלה בדברים שאמרו אופירה וברקו

אופירה וברקו, 20 בינואר 2023. קשת 12, צילום מסך
אופירה וברקוביץ'/צילום מסך, קשת 12

אופירה אסייג הסכימה עם ברקוביץ' והוסיפה: "אני רוצה לומר לשלמה קרעי משהו מאוד ברור: אנחנו כאן בכל שישי מהשעה שש עד שמוה בערב ואין לנו שום כוונה לזוז מכאן ולא לתת לך לסתום לנו את הפה ולא לאף גוף תקשורת אחר. כי ככה זה בדמוקרטיה. קוראים לזה 'חופש הביטוי' אז תלמד להתנהג וגם להתנהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully