וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסנדקים של הגראנג'": להקת מלווינס מגיעה להופעה בישראל

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 10:33

להקת הקאלט האגדית שהמציאה את "הסאונד של סיאטל" מגיעה להופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב. המלווינס היא אחת הלהקות הוותיקות והמוערכות ברוק האמריקאי

מלוינס מלווינס MELVINS. יח"צ,
מלווינס/יח"צ

מלווינס, להקת הקאלט האגדית שהמציאה את "הסאונד של סיאטל", מגיעה להופעה אחת במועדון הבארבי בתל אביב. המלווינס היא אחת הלהקות הוותיקות והמוערכות ברוק האמריקאי, והסגנון המוזיקלי הבלתי מוגדר שלה משלב בין השאר גראנג', פאנק ומטאל מחשמל. המופע יתקיים ב-5 ביולי. כרטיסים - כאן.

המלווינס נוסדו בשנות ה-80 על ידי כמה חברים שהכירו בבית ספר יסודי בעיירה קטנה במדינת וושינגטון. מאז הוציאה הלהקה 25 אלבומי אולפן והחליפה מספר דומה של בסיסטים, כאשר הבסיס היציב של הלהקה נשאר הסולן והגיטריסט באז אוסבורן, לצד המתופף דייל קרובר. אוסבורן, המוכר גם בכינוי "קינג בוזו", נבחר בסוף העשור הקודם במקום ה-30 במצעד "הגיטריסטים הגדולים של כל הזמנים" של מגזין ספין, בזכות "המקצבים המשוננים שאף אחד לא יכול לחקות".

המלווינז זכו לא פעם לכינוי "הסנדקים של הגראנג'", על חלקם בעיצוב סצנת המוזיקה של סיאטל בשנות ה-90, כאשר מלבד נירוונה גם להקות כמו סאונדגארדן, מסטודון וטול מציינים אותם כהשפעה משמעותית על הצליל שלהם. הלהקה מגיעה לישראל בשנה בה התקליט "הודיני" חוגג 30 שנה לצאתו לאור. האלבום, שהופק חלקית על ידי קורט קוביין (לפני שפוטר על ידי חברי הלהקה בעקבות שימוש בסמים), נחשב עד היום לאחד האלבומים המשפיעים ביותר בתולדות הגראנג'.

על ההפקה חתומה חברת ZUZZ Agency שהביאה לישראל בעבר גם את סיגרטס אפטר סקס, מידלייק, פאטומטה דיווארה, ויו פארקה טורה, קליס ועוד רבים וטובים.

  • עוד באותו נושא:
  • מוזיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully