וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעציב אותי, מחפשים להעניש אותי": התגובה של אליאב זוהר לקריאה להחרימו

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 22:22

בתגובה לציוץ של אחד הגולשים בטוויטר שכתב ''להחרים הופעות של אליאב זהר, ביום חול ובשבת'' - בתגובה לצעדיו של אביו שר התרבות מיקי זוהר, ענה אליאב: ''האמת שזה מעציב אותי מאוד. אני לא פוליטיקאי ולא קשור לעולם הזה"

אליאב זוהר הכוכב הבא. קשת 12, צילום מסך
אליאב זוהר/צילום מסך, קשת 12

המוזיקאי אליאב זוהר, זוכה "הכוכב הבא" ובנו של שר התרבות מיקי זוהר, הגיב הערב (שני) לקריאה להחרים את הופעותיו בשל כוונתו של אביו לבחון מחדש את פרויקט "שבת ישראלית". בתגובה לציוץ של אחד הגולשים בטוויטר שכתב ''להחרים הופעות של אליאב זהר, ביום חול ובשבת'', ענה אליאב: ''האמת שזה מעציב אותי מאוד. אני לא פוליטיקאי ולא קשור לעולם הזה. אני רק אוהב את אבא שלי תמיד.

''כל מי שמחפש לפגוע באבא שלי דרכי ולהעניש אותי על החלטות פוליטיות שלו וזה שלו, אין לי עניין להגיב לזה או להתייחס לזה", הוסיף אליאב זוהר. "אני חי ונושם את עולם המוזיקה שמדברת לכולם בלי הבדל ובלי שום מחסומים''. הציוץ שקרא להחרים את ההופעות של אליאב נמחק כעבור זמן קצר.

השר מיקי זוהר הגיב הערב (שני) בריאיון במהדורת חדשות 12 על הסערה: "בשום שלב לא התכוונתי לעשות את זה. אני לא בא לעצור פעילות בשבת. השאלה היא רק אם המשרד בראשותי יוזם את הפעילות, או רק מממן".

על השאלה מה נאמר בשיחה שקיים עם ראש הממשלה, השיב זוהר: "הוא בירך אותי על ההחלטה שקיבלתי. אמרתי לו שאין לי כוונה לעצור מימון. הדבר היחידי שביקשתי מאנשי משרדי וכך יהיה - שהמשרד לא יהיה זה שיוזם. כלומר, אם רשת המתנ"סים תבוא ותיזום פעילות כזאת לא אפר במשמרת שלי. אני רק אומר שהמשרד לא צריך ליזום. נתניהו שאל אם אני מפסיק מימון. הודעתי לו שלא - והוא נרגע". עוד אמר: "יכול להיות ששהייתה פה טעות בהסברה, אבל לא במהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully