וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טונה, שרון חזיז ומוזיאון רמת גן: 6 המלצות לסוף ינואר

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 10:11

מופע של טונה בבנייני האומה, שרון חזיז חוגגת 30 לאלבום הבכורה, תערוכות חדשות במוזיאון רמת גן - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

שרון חזיז

לרגל חגיגות 30 שנה לאלבום הבכורה הנפלא, מעלה שרון חזיז מופע המשלב את הלהיטים הגדולים שלה וביצועים מיוחדים לקלאסיקות ישראליות.

מתי? שישי 27 בינואר, 14:30

איפה? גריי תל אביב

שמואל

לאחר הזכייה בפרסים היוקרתיים ביותר בפרס קיפוד הזהב 2022, לרבות הצגת השנה ובמאי השנה (מולי שולמן), יוצאת "שמואל", הסאטירה המוזיקלית עם קרבות הראפ, מאולמות הפרינג' ומגיעה לראשונה לזאפה.

מתי? 29 בינואר

איפה? זאפה הרצליה

במת האומה

מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים מרחיב את המותג "במת האומה" ויציע מופעים חדשים של אמנים מובילים לצד חוויה קולינרית ירושלמית לאורך כל השנה. בין המופעים שיתארחו בבימת האומה בחודשים הקרובים - טונה ב-2 בפברואר ומירי מסיקה תארח את ריטה ב-16 במרץ.

מתי? 2 בפברואר (טונה)

איפה? בנייני האומה, ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ליאוניד פטשקה

פסנתרן הג'אז הענק מעלה את "Grammy Jazz Summit", מופע חדש שבו ישתתפו שתי אגדות הג'אז - הגיטריסט סטנלי ג'ורדן ונגן הסקסופון ביל אוונס - הידועים בסגנון הנגינה הייחודי שלהם. המופע יכלול יצירות מקוריות של סטנלי ג'ורדן וביל אוונס, שהפכו לקלאסיקה בג'אז העולמי.

מתי? 30-31 בינואר

איפה? היכל התיאטרון קרית מוצקין (30), המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב (31)

אשכול תערוכות חדש במוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית

אשכול התערוכות החדש במוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית עוסק במצבי ביניים בחוויה האנושית מהיבטים עכשוויים ועתידיים. האשכול כולל שלוש תערוכות קבוצתיות בהשתתפות אמניות ואמנים ישראלים ובינלאומיים, המציגים יצירות במגוון רחב של מדיה: וידיאו, מיצב, סאונד, ציור, רישום, צילום ומדיה חדשה, כגון: VR (מציאות מדומה), ומשחק מחשב.

מתי? אירוע הפתיחה ב-26.1

איפה? מוזיאון רמת גן

אנטיגונה

אנטיגונה 2023 - בגרסת אנסמבל תיאטרון תמונע - היא אקטיביסטית שאינה מקבלת את הצווים החדשים של השלטון הגזעני והמכוער אותו מוביל קריאון הדיקטטור שמחליט מי ראוי לחיות ומי ראוי למות וכל מי שמפר את דברו, סופו למות. באירוע תיאטרוני זה התיאטרון מתערבב עם החיים והמציאות, השחקן מתערבב עם הדמות והצופים מתערבבים עם המתרחש. ביימה: נאוה צוקרמן.

מתי? 27-28-29 בינואר

איפה? תיאטרון תמונע

  • עוד באותו נושא:
  • טונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully