וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענק הבלוז באדי גאי ישוב בקיץ להופעות בישראל

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 8:26

הזמר והגיטריסט האגדי בן ה-86, זוכה 8 פרסי הגראמי, יופיע ב-19 ביולי באמפי קיסריה ו-20 ביולי בהיכל התרבות בתל אביב, במסגרת מה שהוא מגדיר כסיבוב הופעות הפרידה ובעקבות אלבום האולפן ה-19 שלו. את ההופעות יחמם המוזיקאי האמריקאי תום המבריג'

המוזיקאי באדי גאי. Paul Natkin,
באדי גאי/Paul Natkin

ענק הבלוז האמריקאי באדי גאי ישוב להופעות בישראל. המוזיקאי בן ה-86 יופיע ב-19 ביולי באמפי קיסריה ו-20 ביולי בהיכל התרבות בתל אביב, במסגרת מה שהוא מגדיר כסיבוב הופעות הפרידה - "Damn Right Farewell" - שייפתח בפברואר. את ההופעות יחמם המוזיקאי האמריקאי וזוכה שני פרסי הגראמי תום המבריג', שהפיק את אלבומו האחרון של גאי. המופע יתקיים בעקבות אלבום האולפן ה-19 שהוציא שיצא בספטמבר האחרון, "The Blues don't lie".

הזמר והגיטריסט ג'ורג' "באדי" גאי הוא ממוזיקאי הבלוז הגדולים ביותר שייצגו את שיקגו, שהשפיע על מוזיקאים רבים ובהם אריק קלפטון, ג'ימי הנדריקס וקית' ריצ'רדס. בשנות ה-60 ניגן כגיטריסט עם מוזיקאי הבלוז האמריקאי מאדי ווטרס, מי שנחשב כאב הרוחני של הבלוז של שיקגו, והחל בשותפות מוזיקלית עם זמר הבלוז ונגן המפוחית ג'וניור ולס, גם הוא מהבלוזיסטים הבולטים של שיקגו, ולאורך חייו הקליט וניגן עם כוכבים גדולים נוספים של הבלוז.

הוא הוציא 19 אלבומי אולפן, זכה בשמונה פרסי גראמי ובפרסים רבים נוספים, דורג במקום ה-23 במצעד "100 הגיטריסטים הגדולים בכל הזמנים" של רולינג סטון, ובאותו מגזין שירו "Stone Crazy" דורג במקום ה-78 ברשימת "100 שירי הגיטרה הגדולים בכל הזמנים".

המופע בהפקת שוקי וייס. כרטיסים, במחיר החל מ-254 שקלים, ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully