וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיעזוב את העיר": שכני האח שאנס את הילה צור מוחים מול ביתו

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 12:32

תושב רמת השרון הופתע לגלות בתחקיר "המקור" ששכנו עופר גל אנס במשך 15 שנה את אחותו הצעירה הילה צור. בריאיון לרשת 13 הוא סיפר על ההפגנה מול ביתו של עופר בדרישה שיעזוב את העיר במטרה לאפשר להילה להסתובב בה בשלווה

המקור הילה צור. רשת 13, צילום מסך
הילה צור/צילום מסך, רשת 13

התחקיר ששודר בתכנית "המקור" ברשת 13 הצליח לזעזע מדינה שלמה. במהלך התכנית, ששודרה בשני חלקים, סיפרה הקורבן הילה צור שהיא מפחדת להסתובב ברחובות רמת השרון בגלל הידיעה שאחיה שאנס אותה מגיל 4 ועד 19, ד"ר עופר גל, נמצא שם גם. יריב לוין, שכנו של עופר גל, נדהם לגלות את הפרט המזוויע מעברו של שכנו - והוא החליט ליזום מחאה על מנת לגרום לו לעזוב את העיר.

"ראיתי את הכתבה וכמו כל אדם אחר במדינה הזדעזעתי. לא יוצא לי לפגוש את עופר באופן אישי אבל כן ראיתי לא מעט פעמים את אשתו תמי", אמר יריב למתן חודורוב ברשת 13. "שמעתי את הילה מצהירה בכל אמצעי התקשורת שהיא רוצה לראות אותו מסתלק מרמת השרון על מנת שהיא תוכל לשוב לחיות במושבה בה היא גדלה, כעת אנו שתומכים בה רוצים לראות אותו מסתלק מהעיר ונותן להילה לחיות בלי פחד".

כאשר נשאל האם הוא מאמין שיש סיכוי שעופר גל יעזוב את ביתו לאור ההפגנה הוא אמר: "אני מאמין שעם גדילת מחאת התושבים ועם שילוב של נסיבות נוספות, קיים סיכוי שהוא יענה לדרישתנו ויעזוב את העיר".

יריב פרסם שלשום בפוסט בפייסבוק את פרטי ההפגנה שתתרחש וזכה לתמיכה ואהדה רבה, כעת אל המחאה שתחל בשישי אל מול ביתו צפוי להגיע מספר רב של אנשים שמזדהים עם היוזמה לאפשר להילה צור לחזור לביתה.

  • עוד באותו נושא:
  • המקור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully