וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר סדרת הלהיט "ריק ומורטי" פוטר מהסדרה בשל אישומים על התעללות ואלימות במשפחה

25.1.2023 / 9:05

ג'סטין רוילנד, שיצר את קומדיית האנימציה המצליחה "ריק ומורטי" ומדבב בה את שתי הדמויות הראשיות, פוטר על ידי הרשת המשדרת על רקע ידיעות על אישומים נגדו בשל תקיפה וכליאה באיומים ואלימות. זאת למרות שהסדרה צפויה להמשיך לפחות ארבע עונות נוספות

טריילר העונה הרביעית של "ריק ומורטי"/אדולט סווים

ג'סטין רוילנד, יוצר-שותף של קומדיית האנימציה המצליחה "ריק ומורטי" ומדבב שתי הדמויות הראשיות, פוטר על ידי אדולט סווים, רצועת הפריים טיים של קרטון נטוורק המשדרת את הסדרה בארצות הברית (בישראל היא זמינה בנטפליקס). זה קורה על רקע אישומים נגד רוילנד בשל התעללות ואלימות במשפחה.

"אדולט סווים סיימה את הקשר שלה עם ג'סטין רוילנד", נכתב בהצהרה מאדולט סווים, קרטון נטוורק וסמנכ"לית התקשורת של בומרנג, מארי מור.

רוילנד בן ה-42 הואשם בבית המשפט של אורנג' קאונטי, קליפורניה, בסעיף אחד של תקיפה במשפחה עם פגיעה גופנית, ובסעיף אחד של כליאת שווא באמצעות איומים, אלימות, הונאה ו/או רמייה - כולם קשורים לתקרית שהתרחשה לכאורה בינואר 2020 עם אישה אלמונית שיצאה עם רוילנד באותה תקופה. רוילנד הצהיר על חפותו ושוחרר, אך הוא צפוי לחזור לבית המשפט ב-27 באפריל.

פרטי המקרה, לרבות סרטון מצלמת גוף משטרתי, דוחות משטרה, דוחות חקירת התעללות, דוחות רפואיים והקלטות של ראיונות, נמנעים מהציבור בצו איסור פרסום.

ג'סטין רוילנד, מיוצרי "ריק ומורטי" ומדבב הדמויות. Greg Doherty/Getty Images, GettyImages
מאושם בכליאת שווא באמצעות איומים, אלימות, הונאה ו/או רמייה. ג'סטין רוילנד/GettyImages, Greg Doherty/Getty Images

"ריק ומורטי", שהעונה השישית שלה הסתיימה בחודש שעבר, היא אחת הסדרות המצליחות ביותר של אדולט סווים. ב-2018 הזמינה הרשת לא פחות מ-70 פרקים נוספים שלה, מתוכם שודרו בינתיים 30. על פי הדיווחים ההזמנה נותרת בעינה, ותפקידי הדיבוב שלו - בראשם ריק ומורטי עצמם - ילוהקו מחדש. את הסדרה יצר רוילנד עם דן הרמון, שימשיך לנהל אותה בלעדיו.

רוילנד הוא גם יוצר ומדבב של קומדיית האנימציה "הפכים סולארים" של הולו, שבישראל זמינה בדיסני פלוס. ממנה כבר שודרו שלוש עונות והוזמנו שתיים נוספות. כמו כן הוא מדבב בקומדיית האנימציה "קואלה מן" של הולו, אף היא בדיסני פלוס בישראל. לעומת אדולט סווים, הולו לא הודיעה מה בכוונתה לעשות בנוגע לרוילנד, אך סביר להניח שגם היא תנתק איתו את קשריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully