וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 שנה אחרי שירדה: בתאגיד עובדים על תכנית בסגנון "פופוליטיקה"

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 11:56

בתאגיד הוציאו קול קורא להגשת הצעות לתכנית יומית בשידור חי עם קהל. בדומה ל"פופוליטיקה", גם התכנית הזו צפויה לעסוק בפוליטיקה, בתרבות ובכלכלה. גורמים בסביבת התאגיד: "התוכנית תהיה מגוונת ותציג את כל העמדות בחברה הישראלית"

25 שנה לאחר שהתכנית המצליחה "פופוליטיקה" ירדה מהמסך, לוואלה! תרבות נודע כי בתאגיד רוצים להחזיר למסך תכנית שתהיה דומה לה. הבוקר (חמישי) הוציאו בתאגיד קול קורא לחברות ההפקה להגשת הצעות לתכנית יומית בשידור חי עם קהל. בדומה ל"פופוליטיקה", גם התכנית הזו צפויה לעסוק בפוליטיקה, בתרבות ובכלכלה - והיא צפויה להיות נאמנה לפורמט ב"פופוליטיקה", דהיינו מגיש, פאנל, אורחים מתחלפים - וכמובן קהל באולפן.

גורמים בסביבת התאגיד מסרו לוואלה! תרבות כי התכנית הזו היא חלק מהניסיון של התאגיד להוסיף גיוון למסך. "הכוונה היא ליצור תוכנית שתשפיע על השיח בישראל, ותביא קולות מכל הקשת הישראלית. אנחנו שואפים לכך שיבואו שמות גדולים לתכנית, כלומר שיישבו בה מובילי דעת קהל, עיתונאים מתוך התאגיד ועיתונאים מחוץ לתאגיד". בנוסף לאלו, התכנית לא תנוהל על ידי חטיבת החדשות אלא על ידי חטיבת התרבות והבידור. לפי הקול הקורא, התכנית צפויה להיות משודרת לפני החדשות, כלומר ברצועת "פרה פריים".

פופוליטיקה שודרה בערוץ הראשון מ-1992 ל-1998 וזכתה להצלחה גדולה. מי שהגיש אותה בתחילה היה דן מרגלית והפאנליסטים הקבועים היו יוסף (טומי) לפיד, אמנון דנקנר וישראל אייכלר. בהמשך יעקב אחימאיר החליף את מרגלית אך מהר מאוד מרגלית שב לתפקידו עד 1997. מאותה שנה החליף אותו ניסים משעל. ב-1998 ירדה "פופוליטיקה" משידור, ולפיד ודנקנר עברו לערוץ 2, שם התאחדו עם מרגלית והעלו תוכנית דומה בשם "הכל פוליטי" ששודרה עונה אחת.


מהתאגיד סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully