וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הילד אליאן גונזלס כבר רכש את הדיסק?

31.12.2000 / 10:39

פיל וגליה על החזה השעיר של צ'ילי גונזלס, שמגיש לפרצוף ראפ לבן יותר מתחת של תינוק

כשזה מגיע להיפ-הופ לבן, יהודים פשוט עושים את זה טוב יותר. עזבו אתכם מאמינם ויומרות הגטו שלו, גונזלס הקנדי שעיר החזה מסתכל למסורת של הראפ בפרצוף וקורע לה את הצורה. אחרי אלבום אלקטרוני רגוע בטוב טעם, Gonzales ?ber alles, המוזיקאי הסכיזופרני ביותר במערב אסף סביבו כמה חברים מ-DHR, לייבל הטכנו האימתני של אלק אמפייר, והקליט אלבום לואו-פיי ראפ אפל, שנון ולבן יותר מתחת של תינוק.

הגדולה של The Entertainistהיא שגונזלס מנתק את ההיפ-הופ מכל הקשר סוציו-אקונומי ומשתמש בו כחומר גלם שמולבש על הביטים האיטיים והכבדים שלו בצורה כמעט שרירותית. הוא יודע שהוא לא קשוח, הוא מכיר בהיותו חנון, אבל כל זה לא מונע ממנו להיות אקסהיביציוניסט מופרע וחסר עכבות. הוא לא טוען לשום אותנטיות או אמינות (ואפילו גורס באחד השירים שהוא רק אמר שהוא יהודי בשביל להתפרסם), אלא מתגאה ביכולת שלו לחבל בקטגוריות הקיימות של תעשיית המוזיקה.

לכן לא מפתיע לגלות שלמרות ההצלחה שלו כראפר, הוא מסרב להמשיך בתחום ואף הכריז על שביתת ראפ לשנת 2001. קשה לדמיין מה גונזלס יעשה הלאה. כששמענו עליו בפעם הראשונה הוא הוצג כסטנדאפיסט קאנטרי, שנה לאחר מכן הוא כיכב במגזינים האנגליים כשותפה המוזיקלי הסוטה של פיצ'ז, כוכבת עולה וחרמנית בסצינת האלקטרוניקה הגרמנית. כל מה שנשאר לו עכשיו זה להגשים את הכותרת של אלבומו הראשון ולהשתלט על העולם. בינתיים מומלץ בהחלט להצטייד בעותק של התקליט ולהמתין בקוצר רוח.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully