וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל סאנדנס: אלה הזוכים הגדולים

עודכן לאחרונה: 27.1.2023 / 22:36

פסטיבל סאנדנס חגג את חזרתו למתכונת פיזית בטקס חלוקת הפרסים. הזוכות הגדולות היו נשים שחורות. הנה רשימת הזוכות הגדולות

טריילר הסרט "Going to Mars: The Nikki Giovanni Project"/פסטיבל סאנדנס

פסטיבל סאנדנס, אירוע הדגל של הקולנוע האמריקאי העצמאי, הכריז היום (שישי) על הזוכים בתחרויות השונות שלו. את הפרס הגדול בתחרות העלילתית האמריקאית קטף "A Thousand and One", סרט הביכורים של הבמאית האמריקאית השחורה אי.וי רוקוול העוסק בחיים בהארלם משנות התשעים ועד תחילת שנות האלפיים. התרבות השחורה חגגה גם בגזרה התיעודית, שם המנצח הגדול בתחרות הדוקומנטרית האמריקאית היה "Going to Mars: The Nikki Giovanni Project" על האמנית והאקטיביסטית השחורה ניקי ג'ובאני.

בתחרות העלילתית העולמית הזוכה הוא הדרמה הקומית הבריטית הריאליסטית "Scrapper" ובתחרות הדוקו הבינלאומית הזוכה הוא "The Eternal Memory" הצ'יליאני, העוסק בשני נושאים קשים שונים - מחלת האלצהיימר ומורשת הדיקטטורה של פינושה. את הסרט ביימה מאיטה אלברדי שכבר היתה מועמדת לאוסקר על "החפרפרת" ואולי תהיה מועמדת לפסלון גם על סרטה החדש שנרכש להפצה בידי חטיבת הדוקו של MTV.

מתוך הסרט "A Thousand and One". פסטיבל סאנדנס,
הזוכה הגדול. מתוך “A Thousand and One"/פסטיבל סאנדנס

הפסטיבל התקיים השנה במתכונת היברידית שכללה גם הקרנות באולמות הקולנוע בפני הקהל הרחב והיוצרות והכוכבות של הסרטים - משהו שלא קרה כבר שנתיים. האירוע עבר בשלום והוכתר כהצלחה, גם בכל הקשור לעסקאות שהתרחשו בו. מן הבחינה הזו, הזוכה הגדול היה המותחן האירוטי "Fair Play" בהפקת הישראלי רם ברגמן, אותו נטפליקס רכשה בעשרים מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully