וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכו מכאן, שמאלנים הביתה": אודי סגל וצוות חדשות 13 הותקפו במקום הפיגוע

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 8:28

צוות חדשות 13 בראשות אודי סגל, שהגיע להגיש את המהדורה המרכזית ממקום הפיגוע בנווה יעקב, הותקף על ידי עשרות נוכחים לאחר סיום השידור. הנוכחים העיפו עליהם את הגדרות שסביבם, קיללו אותם, צעקו להם "עופו מפה" ואיימו לשבור להם את הציוד. אודי סגל: "לא נירתע"

אודי סגל וצוות חדשות 13 הותקפו בנווה יעקב/גולשים

צוות חדשות 13 בראשות מגיש המהדורה המרכזית אודי סגל, שהגיע להגיש את המהדורה המרכזית ממקום הפיגוע בנווה יעקב שבירושלים, הותקף על ידי נוכחים לאחר סיום השידור. עשרות צעירים העיפו על צוות העיתונאים את הגדרות שהקיפו אותם, צעקו להם "עופו מפה", "שמאלנים הביתה", "מוות לערבים" - ואיימו לשבור להם את הציור. המתפרעים העיפו את ציוד הצילום באלימות וגרמו נזק.

מחדשות 13 נמסר: "צר לנו שכך מסתיים שידור חשוב, מורכב וכואב מזירת הפיגוע הנורא בנווה יעקב. לא מתקבל על הדעת שצוות חדשות מותקף כשהוא מבצע את תפקידו לטובת הציבור כולו, ומתוך כבוד והזדהות עמוקים עם השכונה שחוותה טבח נורא. צוותינו היו עדים לתוקפנות של חלק מהנוכחים גם כלפי עמיתינו מגופים אחרים שנכחו במקום. אנו משתתפים בצערם של משפחות ההרוגים, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומייחלים לימים שקטים יותר".

אבירם אלעד, מנכ"ל חברת חדשות 13, מסר כי הוא "מגנה ומוקיע את התקיפה של צוות חדשות 13 הערב בירושלים. נמשיך לסקר ולהביא לאזרחי ישראל את החדשות מכל מקום ובכל זמן. לא נרתע ולא נפסיק לבצע את תפקידנו, בטח שלא אלון ואודי, שניים מבכירי העיתונאים בישראל. אני קורא למשטרת ישראל לפעול על מנת להבטיח את ביטחונם של עיתונאי ישראל".

אודי סגל עצמו מסר לאחר האירוע: "צוות חדשות 13 ואני אבלים וכואבים את מותם של הנרצחים בירושלים. באנו לספר את הסיפור שלהם. לדווח. האלימות, והגזענות הבוטות כלפי העיתונאים היו מיותרות. זה לא מרתיע אותנו. אנחנו בסדר, אבל אולי טוב להזכיר גם הערב שדרך ארץ קדמה לתורה".

צפו למעלה באירוע האלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully