וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כומר: "הייתי בגיהנום ושמעתי את השדים מענים חוטאים באמצעות 'Umbrella' של ריהאנה"

29.1.2023 / 13:16

כומר טקסני מטיקטוק, הפך לוויראלי עם סרטון שבו טען כי נחשף לאופני העינויים בגיהנום, והם כוללים שימוש במוזיקה פופולרית. מלבד ריהאנה, השדים לדבריו השתמשו גם במוזיקה של בובי מקפרלין וג'זמין סאליבן

ריהאנה. GettyImages
בואו תחסו בצל המטרייה שלה. אתם יודעים שאתם רוצים. ריהאנה/GettyImages

ג'רלד ג'ונסון, דמות דתית ומנהיג משרדי ג'רלד א' ג'ונסון בטקסס, שיתף סרטון בטיקטוק ובו הוא מתאר מסע שעשה לגיהנום - לכאורה, אם צריך לציין - ב-2016. האירוע התרחש לאחר שרוחו עזבה את גופו ונסעה למרכז כדור הארץ, "היכן שהגיהנום נמצא", לדבריו. בעודו שם זכה ג'ונסון זכה להצצה למתרחש במתחם השטן, כולל אדם שרוף מכף רגל ועד ראש, שמובל כמו כלב על ידי שד האוחז ברצועה. ואז קרה הדבר הבא.

"זה עדיין מבלבל אותי עד היום" מלהג הכומר בסרטון. "יש מדור בגיהנום שבו התנגנה מוזיקה. זו הייתה אותה מוזיקה שאנחנו שומעים על פני כדור הארץ, אבל בניגוד לזמרים ששרים את המוזיקה, השדים שרו אותה. אלה היו קצת ממילות השירים שאנחנו שומעים כאן". הסיבה, לדבריו, היא שכאשר האמנים עושים סמים כדי ליצור, הם עלולים לפתוח שער לגיהנום כדי ששדים יוכלו ללחוש מילות שירים שיאפשרו לשטן לשלוט בבני אדם.

האזינו לשיר על אחריותכם בלבד

"כאן מוזיקה נועדה להתגבר על פרידה", המשיך. "'Don't worry, be happy' (של הנוצרי הטוב בובי מקפרין), ''I bust the windows out your car' (של ג'זמין סאליבן) או 'Under my umbrella' (של ריהאנה כמובן). כל מילות שיר בכל אחד מהשירים נועדו לייסר אותך בנוגע לעובדה שלא סגדת לאלוהים באמצעות מוזיקה כשהיית על כדור הארץ. הייתה לך הזדמנות לסגוד לו בכנסייה ובבית ובאמצעות מוזיקה, אבל בחרת לסגוד לשטן על ידי חזרה על מילות השירים שהגיעו לארץ בהשראתו".

מנציגיה של ריהאנה לא נמסרה תגובה, וחבל. באשר לזמרת עצמה, אחרי שש שנים של שתיקה היא חזרה לפני מספר חודשים עם שיר חדש מתוך פסקול "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח", שבשבוע שעבר אף קיבל מועמדות לאוסקר. בפברואר היא צפויה להופיע בהפסקת הסופרבול.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully