וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוברט רדפורד נזהר בסצנות סקס עם סטרייסנד ונאלץ ללבוש שני זוגות תחתונים"

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 13:37

בספר חדש על הסרט "כך היינו", נחשף כי רדפורד "לא רצה לקחת סיכון" והעדיף "להגן על עצמו" במהלך הסצנות האינטימיות עם סטרייסנד. "ברברה הייתה מאוהבת ברוברט וזו אחת הסיבות שבגללן הוא נזהר. היה ידוע שהיא מנהלת רומנים על הסט"

השחקן רוברט רדפורד התבקש ללבוש שני זוגות תחתונים כשצילם סצנות אינטימיות עם השחקנית האגדית ברברה סטרייסנד בסרט "כך היינו". בספר חדש על הוליווד ויצירת הסרט "כך היינו", שפרסם רוברט הופלר, נחשף כי רדפורד רצה "להגן על עצמו" ולהסתיר את הזקפה שלו במהלך הסצנות עם סטרייסנד.

לפי הספר, סטרייסנד הייתה מאוהבת קשות ברדפורד וייתכן שזו אחת הסיבות שבגינן רדפורד - שהיה נשוי באותה עת - נזהר בסצנות האינטימיות. "לפי השמועות, ברברה סטרייסנד הייתה כוכבת שניהלה רומנים עם כוכבים רבים ששיחקו לצדה", נטען עוד. דובריהם של סטרייסנד ושל רדפורד סירבו להגיב לדיווחים על הספר שפורסמו ברחבי העולם.

"רדפורד נרתע מלעבוד לצדה של סטרייסנד וכשהגיע העת בצילומים להיכנס למיטה איתה, הכוכב יפה-התואר לא לקח שום סיכון. הוא לבש שני זוגות תחתונים כדי להגן על עצמו בזמן שהכוכבת ההוליוודית לבשה ביקיני"..

לפי הספר, במהלך צילום של סצנה אינטימית נוספת, רדפורד סירב לומר את השורה "בפעם הזו זה יהיה טוב יותר" כי הוא חשש שאנשים יחשבו שהוא מאהב גרוע.

משהו אחד דווקא כן היה משותף לשני הכוכבים הענקים: שניהם העדיפו שהצד השמאלי של פניהם יצולם במצלמה. "רדפורד לא אהב שרואים את שלוש השומות בצד הימני של הפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully