וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכת האוסקר הופתעה בשידור חי עם הזמרת האהובה עליה, נגה ארז

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 16:45

המוזיקאית הישראלית הבינלאומית נגה ארז הפתיעה בשידור את השחקנית הצרפתייה וזוכת פרס האוסקר מריון קוטיאר שסיפרה שהיא מעריצה אותה. נגה הוטסה במיוחד ממדריד, הוחבאה מאחורי הקלעים - והפתיעה בשידור חי את קוטיאר המופתעת. צפו

נגה ארז מפתיעה את מריון קוטיאר/צילום יחצ

המוזיקאית הישראלית הבינלאומית נגה ארז הפתיעה בשידור את השחקנית הצרפתייה וזוכת פרס האוסקר מריון קוטיאר, שסיפרה פעמים רבות - כולל בשידור הטלוויזיוני - כי היא מעריצה אותה ואוהבת את המוזיקה שלה. נגה ארז ושותפה המוזיקלי אורי רוסו הוטסו במיוחד ממדריד - שם הם הופיעו - לצרפת, והוחבאו מאחורי הקלעים עד שנפגשו עם קוטיאר המופתעת בשידור. מריון סיפרה כי היא מאוד אוהבת את האלבום של נגה. צפו במפגש ביניהם.

נגה ארז מריון קוטיאר. צילום מסך, צילום מסך
נגה ארז ומריון קוטיאר/צילום מסך, צילום מסך

לפני כחודשיים פרסם רובי ויליאמס בעמוד הטוויטר שלו, המונה כ-2 וחצי מיליון עוקבים, את השיר Nails של נגה ארז וכתב: "אפשר שהאישה הזאת תהיה הדבר הגדול הבא? שואל בשביל חבר". רבים הגיבו לו בעמוד, וביניהם גם נגה ארז עצמה שכתבה: "היי רובי, האישה הזו אוהבת אותך!". במקביל היא צייצה מחדש את מה שוויליאמס צייץ, וכתבה: "מה קרה פה כרגע?!".

נגה ארז כבר הפכה לשם דבר בפיהם של אמנים גדולים מחו"ל. וויזר אירחו אותה בשלהי אוגוסט בגרסה לשירם "Records", וכשבועיים אחרי כן מיסי אליוט האיקונית שיתפה איתה פעולה ברמיקס לשיר "Nails" מאלבומם האחרון של ארז ושותפה אורי רוסו. מיסי אליוט אף הסבירה על סוד החיבור עם נגה: "לנגה יש נתיב משלה וסגנון מיוחד. כששלחו לי את השיר שלה, חשבתי שהסגנונות שלנו משתלבים בצורה מושלמת. כדי לשים עין עליה". עוד ביולי הקדימה אותם בריטני ספירס והעלתה סרטון שלה לאינסטגרם רוקדת לצלילי אותו "Nails".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully