וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניה מ"הישרדות" חושפת: "סהר עבר על החוקים וקבע איתי ברית לפני הצילומים"

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 16:35

טניה לאורן, אשר הודחה מהתכנית "הישרדות" לפני איחוד השבטים, סוגרת חשבון עם סהר כהן שהיה בן בריתה וסייע להדחתה: "בשיחה הוא רמז לקווין שראה את זה שאני טסה להישרדות ושהוא גם משתתף ואמר לו 'אל תדאג, אני הולך לשמור עליה'"

הישרדות מהדורת השבט/רשת 13

טניה לאורן, אשר הודחה מהתכנית "הישרדות" לפני איחוד השבטים, סוגרת חשבון עם סהר כהן שהיה בן בריתה אך הפנה לה עורף במעמד ההדחה. בפוסט שפרסמה באינסטגרם חשפה טניה כי כהן עבר על חוקי המשחק כשניסה ליצור איתה ועם בן זוגה קווין קשר לפני שהחלו צילומי התכנית במטרה ליצור ברית על האי ולתאם עמדות.

"מצחיק אותי לגלות שאחרי תקופה של כמעט שנה תכף, מאז שחזרנו לארץ, הבחור (סהר - ו"ת) התנצל בכל רגע נתון ורצה שאסלח לו על המהלך הכי גועלי שיכול להיות וברגע שזה כבר די קורה הוא מוריד עוקב לי ולקווין", כתבה טניה באינסטגרם. היא הוסיפה וסיפרה כי ב-8 באפריל 2022 נחשף בתקשורת כי היא חלק מהקאסט של "הישרדות". "לא הרבה אחרי סהר התקשר לקווין וזכה לחוסר מענה, אז הוא שלח לו הודעה שהוא רוצה שקווין ידבר איתו".

הישרדות 25/1/23. רשת 13, צילום מסך
סהר/צילום מסך, רשת 13

"בוקר למחרת בזמן שאני כבר הייתי בדרך לשדה התעופה קווין ענה לו בהודעה וסהר התקשר אליו", המשיכה טניה וכתבה. "בשיחה הוא רמז לקווין שראה את זה שאני טסה להישרדות ושהוא גם משתתף ואמר לו 'אל תדאג, אני הולך לשמור לך על טניה'. מפה אתם יכולים להבין שכשהגעתי לבייבאין וסהר רץ ישר לפגוש אותי, ואחר כך גם אני והוא הלכנו לדבר ליטרלי ביום שהגעתי לשבט שלו ודי חתמנו את זה שנשמור אחד על השני בברית, דיברנו על שיחת הטלפון שלו לקווין ופתאום כמה ימים אחרי זה התפוצץ לי בפרצוף - כמובן שאני פשוט הזדעזעתי וכאבתי והייתי בהלם טוטאלי".

מרשת 13 נמסר בתגובה: "ישראל היא מדינה קטנה בה כולם מכירים את כולם ולכן אנו עושים כל שניתן כדי למנוע חשיפת שמות המתמודדים לפני התכנית. ובכל מקרה, לחיים באי חוקים משלהם והם שמכתיבים בסופו של דבר את התנהלות המתמודדים".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully