וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לג'וזי כץ, מארק אליהו ותערוכת צילומים: 7 המלצות לתחילת פברואר

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 8:44

פסטיבל החורף החמישי בהיכל התרבות תל אביב, תערוכה מצילומי גברא מנדיל - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

פסטיבל החורף החמישי

פסטיבל החורף של היכל התרבות תל אביב יהווה את יריית הפתיחה לציון 65 שנים להקמת ההיכל. בכל ערב יתקיימו שלוש הופעות במקביל בכל אחד מאולמות ההיכל. המופע הפותח של הפסטיבל הוא "האהבות שלי", מופע מחווה חד פעמי לשירי ג'וזי כץ בהשתתפות אלון עדר, אלי מגן, אסף אמדורסקי, אפרת גוש, ברי סחרוף, יעל קראוס, מיקה קרני, קרן אן ושלומי שבן. בנוסף יתקיימו מופעים של מירי מסיקה שתארח את ריטה, הדג נחש שיארחו את טונה, ועוד ועוד.

מתי? 8-11 בפברואר

איפה? היכל התרבות תל אביב

פסטיבל מוסטונןפסט טאלין-תל אביב

מוסטונןפסט טאלין-תל אביב חוגג עשור ויוצא בשלל קונצרטים ומופעים של מיטב התזמורות הקלאסיות והבארוקיות בישראל עם מקהלות מאסטוניה - וסולנים צעירים מאסטוניה. לכבוד חגיגות העשור, בנוסף לאולמות הקונצרטים יתקיימו מופעים במוזיאונים, כנסיות וחללים אלטרנטיביים נוספים, וקונצרטים נבחרים יפתחו לקהל הרחב ללא תשלום. מייסד הפסטיבל ומנהל אמנותי: אנדרס מוסטונן.

מתי? 8 בפברואר עד 12 מרץ

איפה? ברחבי הארץ

בסוד קולות רבים

הפסטיבל יתקיים בספרייה הלאומית בירושלים ויארח במשך שני לילות מופעים, כיתות אמן, ומפגשי שיח ולימוד עם מגוון אמנים ויוצרות בתרבות הישראלית. מופע פתיחה: שלומי שבן והפסנתר (אורחים: נינט טייב ואבישי כהן), בהמשך מארק אליהו יארח את דודו טסה ומעיין ליניק.

מתי? 1-2 בפברואר

איפה? הספרייה הלאומית ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שי נובלמן

מספר ימים אחרי שהוציא את שירו החדש "Alice Waits", ממשיך שי נובלמן בקאמבק שלו והוא צפוי להופיע באוזן ולשיר משירי אלבומיו וכמה מהחדש בדרך, כולל ביצועים ללהקות בריטיות שהוא אוהב במיוחד - מהקינקס ועד הבלר.

מתי? 2 בפברואר

איפה? אוזן, תל אביב

"התעשייה" - 60 שנות צילום של גברא מנדיל

גלריית המשכן בית מאירוב מציגה תערוכה של גברא מנדיל, אחד ממובילי עולם הצילום הישראלי ומצלמי הפרסום והסלבס הראשונים של שנות השישים והשבעים של מדינת ישראל. בתערוכה ייחשפו לראשונה צילומים שלא ראו עד כה ונמצאו בחדר העבודה שלו שנשאר סגור מאז שנפטר בשנת 2006.

מתי? 8 בפברואר עד 3 במאי

איפה? גלריית המשכן בית מאירוב, חולון

HOMECOMING

תערוכת אמנות קבוצתית של אמנים בינלאומיים וישראלים, העוסקת ברעיון של "השיבה הביתה". החוט המקשר בין כל העבודות הוא נסיון האמנים לבחון את התחושות והחוויה של החזרה הביתה - בין אם חזרה פיזית אל בית או מולדת, ובין אם חזרה לקהילה. 26 העבודות של 18 האמנים המשתתפים בתערוכה עוסקות במגוון פרשנויות של שיבה הביתה. אוצרות: שרון גולן, אתי מרק ואלינורה לפידות (COLLECTOUR).

מתי? עד 2 במרץ

איפה? גלריה || משה מאור 2 תל אביב, קומה 1

אם16-תמונת ניצחון!

מופע פרפורמנס של קבוצת התיאטרון "סמרטוט" בהשראת "הוא הלך בשדות" של יגאל תומרקין המציג את דמותו של החייל בישראל של 2023. כתיבה ובימוי: אבי גיבסון בר-אל.

מתי? 2 בפברואר

איפה? תיאטרון תמונע תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וזי כץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully