וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא: 100 מנכ"לים "יתחלפו" ליום אחד עם אנשים עם מוגבלויות

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 15:19

במהלך החודש הבא יתקיימו במרכזים קהילתיים בכל הארץ מאות אירועים משולבים בהשתתפות מאות אלפי אנשים עם מוגבלויות וללא מוגבלויות

דניאל עמית. רמי קצב,
דניאל עמית/רמי קצב

אירועי "פברואר יוצא מן הכלל" יוצאים לדרך: במהלך החודש הבא יתקיימו במרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים בכל רחבי הארץ מאות אירועים משולבים בהשתתפות מאות אלפי אנשים עם מוגבלויות וללא מוגבלויות. בין האירועים: הרצאות, מופעי תיאטרון ומוזיקה, הפעלות, מיזמים חברתיים ואירועי ספורט.

אירועי "פברואר יוצא מן הכלל", הנערכים זו השנה החמישית, נועדו לקדם מתן הזדמנות שווה לכולם, השתלבות, נגישות והיכרות של הקהילה עם חבריה המתמודדים עם מוגבלות - ילדים, בוגרים ומבוגרים. מפעל הפיס יחד עם המרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים יארחו אירועי ספורט, תרבות ואמנות משולבים, וכן הרצאות, מעגלי שיח, משחקים ותערוכות. במסגרת המיזם, "יתחלפו" ביום שלישי הקרוב למעלה מ-100 מנכ"לים במשרדי ממשלה, ראשי רשויות ומנכ"לים של ארגונים וגופים עסקיים עם אנשים עם מוגבלות, שיתלוו אליהם במהלך יום העבודה ויעלו את המודעות לנושא שילוב אנשים עם מוגבלות בשוק התעסוקה הישראלי.

את המיזם ילווה קמפיין חדש תחת המסר "אני לא יוצא מן הכלל!" בכיכובם של דניאל עמית, מוזיקאי ומאייר על הרצף האוטיסטי, ומיטל גוננשוילי, רקדנית, ספורטאית ופעילה חברתית המתניידת בכיסא גלגלים. "אני שמח להיות חלק מהקמפיין הזה", אומר דניאל עמית, "לכל אדם עם כל מוגבלות יש זכות לחיות בשוויון בחברה. לכל אחד מאיתנו יש תכונות שונות, אך זה לא הופך אותי לפחות טוב מאחרים רק בגלל שאני אוטיסט. אני אולי מתקשה בדברים מסוימים, אך טוב באיור, בכתיבת שירים ובהעברת הרצאות, וזו הסיבה שבדיוק כמו כולם אני לא יוצא מן הכלל. תהיו גאים בעצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully