וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה": אילה חסון פרצה בבכי בשידור

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 18:07

עיתונאית חדשות 13, שחשפה את פרשת יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי, פרצה בבכי בתכנית "חמש" עם שרון גל כשדיברה על התגובות לחשיפתה: "אני רוצה להגיד לכם שיש אינספור עניינים שקשורים באבי חימי בתחומים של נשים. כל דבר הופכים ל'כן ביבי לא ביבי', אנשים ירדו מהפסים"

עיתונאית חדשות 13 אילה חסון, שחשפה שלשום את פרשת יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי, פרצה הערב (רביעי) בדמעות בתכנית "חמש" עם שרון גל כשדיברה על התגובות לחשיפתה שלטענתה הופכות כל סיפור עיתונאי לימין ושמאל, לתמיכה בנתניהו ולהתנגדות לנתניהו.

"אני רוצה להגיד לכם שיש אינספור עניינים שקשורים באבי חימי בתחומים של נשים ואני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה", אמרה ונשנקה. "החייתיות הזאת להפוך כל דבר ל'זה כן ביבי זה לא ביבי' - אנשים ירדו מהפסים, חיות טרף. יושבת עורכת דין, אולי היא לא גאונה, אולי היא חכמה, אולי היא מתאימה להיות שופטת, אומרת לי שהיא לא רוצה לדבר על הסיפור הזה ואני חטאתי ושכנעתי אותה, עכשיו הופכים את זה. תתביישו לכם. המחאה תמות אם היה הגאון הזה (אבי חימי - ו"ת) שהיה ימין ועכשיו הוא שמאל יילך?".

אילה חסון פרסמה כאמור שלשום בערוץ 13 שאבי חימי ביצע מעשה מגונה בשיחת וידאו עם עו"ד צעירה שביקשה ממנו להמליץ עליה לתפקיד שופטת. חימי, שיצא לאחרונה נגד התכנית של הממשלה להחלשת מערכת המשפט, לא הכחיש את הפרסום והאשים: "חלק ממכונת הרעל של מקדמי ההפיכה המשטרית". למחרת הודיע חימי על התפטרותו מתפקידו כיו"ר לשכת עורכי הדין והבהיר כי בינו לבין אותה עורכת דין הייתה מערכת יחסים בהסכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • אילה חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully