וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל העולם בכה מהתרגשות מהפרק האחרון של "האחרונים מבינינו". כך כוכב הפרק הגיב

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 11:54

השחקן ניק אופרמן התארח אצל ג'ימי קימל, שהציג לו רצף של תגובות צופים מטיקטוק על הפרק המרגש של "האחרונים מבינינו" בכיכובו השבוע. הגולשים הגיבו בהתרגשות, בכו ואמרו "זו הייתה אמורה להיות סדרת זומבים". ככה אופרמן עצמו הגיב

טריילר לסדרה "האחרונים מבינינו" ("The Last of Us")/HBO

השחקן ניק אופרמן התארח אצל ג'ימי קימל, שהציג לו רצף של תגובות צופים מטיקטוק על הפרק המרגש של "האחרונים מבינינו" בכיכובו השבוע. התגובות הנרגשות לפרק כללו בין השאר אנשים שפרצו בבכי בסופו ואמרו "זו הייתה אמורה להיות סדרת זומבים", "אלוהים אדירים, מה זה היה?". אופרמן הנרגש צפה בתגובות בתכנית של קימל והגיב להן (צפו בקטע כאן למטה).

(מעתה והלאה ספוילר לפרק השלישי בסדרה)

"האחרונים מבינינו" היא סדרה העוסקת באפוקליפסת זומבים. בפרק השלישי ששודר השבוע הוצג סיפור צדדי על שתי דמויות אחרות בעלילה. השחקן שמגולם על ידי ניק אופרמן הוא שורד בודד שמתכונן לאפוקליפסה כשיצר לעצמו פינה מוגנת בה הוא חי לבדו עם מלכודות שמוכנות לכל תרחיש אימים. יום אחד נופל גבר לאחת המלכודות, והשורד מחליט להכניס אותו לביתו. בסופו של דבר הם הופכים לנאהבים אחרי שהשורד מעולם לא היה עם גבר לפני כן. כך הם חיים במשך 20 שנה עד שבן הזוג חולה במחלה קשה והשניים מחליטים לשים קץ לחייהם.

הסוף המטלטל של הפרק ריגש מאוד את הצופים שהגיבו כאמור בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully