וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן להיפרד: הסדרה "הרשימה השחורה" תרד לאחר עונתה העשירית

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 12:12

רשת NBC הודיעה כי דרמת הפשע האמריקנית המצליחה תרד בסוף עונתה העשירית, שתעלה החודש. בשנים האחרונות גברו ההערכות שהסדרה קרובה לסוף דרכה, במיוחד לאחר שהשחקנית מייגן בון והיוצר השותף של הסדרה עזבו אותה בסוף העונה השמינית

הרשימה השחורה. יח"צ,
"הרשימה השחורה"/יח"צ

רשת NBC הודיעה כי סדרת הפשע האמריקנית "הרשימה השחורה" תרד לאחר עונתה ה-10. עונת הפינאלה של הסדרה, אותה מוביל ג'יימס ספיידר, תעלה ב-26 בפברואר מעבר לים, ויומיים לאחר מכן (28 בפברואר) גם בישראל.

"לא לעתים קרובות סדרה מהדהדת באופן כה עמוק בקרב הקהל, עד כדי כך שהיא משודרת במשך עשר עונות", מסרה לתקשורת הזרה ליסה כץ, בכירה ב-NBCUniversal, "'הרשימה השחורה' הוכיחה את עצמה כשילוב מושלם של מפיקים מוכשרים במיוחד, כתיבה מהממת וקאסט שמעולם לא אכזב". היא הוסיפה והודתה למי שהיה שותף ביצירת הסדרה וסיימה ב"תודה מיוחדת לג'יימס ספיידר, שהביצועים שלו הם לא פחות ממרהיבים".

בשנים האחרונות הועלו לא פעם השערות שלפיהן הסדרה קרובה לסוף דרכה, במיוחד לאחר שהכוכבת הנשית של הסדרה, השחקנית מייגן בון שגילמה את סוכנת ה-FBI אליזבת' קין, והיוצר השותף של הסדרה ג'ון בוקנקאמפ, עזבו את הסדרה בסוף העונה השמינית. אולם, הסדרה חודשה לפני שנה לעונה עשירית, ו"הרשימה השחורה" היא עדיין אחת הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס.

"הרשימה השחורה" עלתה בספטמבר 2013 ברשת NBC. במרכזה עומד ריימונד (רד) רדינגטון, אותו מגלם ספיידר, קצין לשעבר בצי ארצות הברית שהפך לפושע נמלט המדורג מזה עשורים בראש רשימת עשרת הנמלטים המבוקשים ביותר על ידי ה-FBI. היא נפתחת כשרדינגטון מתייצב במפתיע במפקדת ה-FBI בוושינגטון ומסגיר את עצמו לידי הסוכן המיוחד הרולד קופר (הארי לניקס), נלקח למתקן סודי של ה-FBI, ומצהיר על כוונתו לסייע לארגון ללכוד פושעים מסוכנים ביותר שפועלים בחשאי והממשלה כלל אינה מודעת לקיומם. רדינגטון מתנה את שיתוף הפעולה בחסינות מהגשת כתב אישום נגדו, ודורש לעבוד אך ורק עם הסוכנת אליזבת' (ליז) קין, שגילמה מייגן בון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully