וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי לילדים שאני לא דתייה יותר": גל רובין מ"הישרדות" מדברת על היציאה בשאלה

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 20:26

בפרק ההדחה של "הישרדות" שישודר הערב ברשת 13, גל רובין מספרת בפתיחות על תהליך היציאה בשאלה שלה. "אמרתי לילדים שלי לא משנה אם בן אדם מאמין בבודהה או בעצים, אם הוא הומו או טרנסית ומה הדת, גזע, מין שלו, חשוב הכי בעולם שתהיו אנשים שלא גונבים ולא משקרים". צפו

קטע מתוך הריאליטי "הישרדות" של רשת 13, בו המתמודדת גל רובין מדברת על תהליך היציאה בשאלה שלה/רשת 13

בפרק ההדחה של "הישרדות" שישודר הערב (מוצ"ש) ברשת 13, המתמודדת גל רובין מספרת בפתיחות על תהליך היציאה בשאלה שלה. צפו בקטע המרגש (מעל).

"התחתנתי בגיל 17 ושמתי כיסוי ראש וגרביונים", אומרת רובין למתמודדות אחרות. "ואחר כך פאה. הייתה לי פאה כשזו תחפושת, ואתה כל פעם מוריד חלק, כל פעם כשהייתי קצת מחפשת איך אני משתחררת מזה, אז היו כותשים אותי. האנשים היחידים שנתתי להם דין וחשבון על התהליך שלי זה לילדים שלי. פשוט הושבתי אותם, כשאבא שלהם יצא מהבית, ולאט ידעתי פשוט מה להגיד".

"אמרתי להם שאני לא דתייה יותר, ושאני בדיוק אותה אימא, ושזה לא משנה אם בן אדם מאמין בבודהה או בעצים ואם הוא הומו או טרנסית או לסבית, או לא משנה מה הדת, גזע, מין שלו, חשוב הכי בעולם שתהיו אנשים שלא גונבים ולא משקרים, ויש להם דרך ארץ. וכל עוד יש לך מידות טובות, אתה טוב יותר מכל אחד אחר, ושאף אחד לא יגיד לך אחרת. והם מצליחים לראות את העולם קצת שונה ממה שהצלחתי להראות להם כשהייתי נשואה, ואני מה זה שמחה על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully