וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל ההאשמות נגדו, השחקן ארמי האמר: "שקלתי להתאבד אחרי שהפרשה התפוצצה"

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 10:40

שנתיים לאחר שמשטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירה נגד השחקן ארמי האמר בעקבות עדויות קשות של נשים, שטענו כי הוא אנס אותן והתעלל בהן מינית, השחקן התראיין לראשונה וטען כי התייחס רע לאותן נשים. בנוסף גילה כי היו לו מחשבות להתאבד

שנתיים לאחר שמשטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירה נגד השחקן ארמי האמר בעקבות עדויות קשות של נשים, שטענו כי הוא אנס אותן, התעלל בהן מינית ותקף אותן - השחקן מתראיין לראשונה ומציג את הצד שלו בסיפור. בריאיון שהעניק למגזין הדיגיטלי "אייר מייל", הוא סיפר ששקל להתאבד אחרי שהפרשה התפוצצה ואף גילה כי כומר התעלל בו מינית כשהיה בן 13 בלבד. בנוסף טען כי כל המפגשים המיניים המדוברים עם אותן נשים שהעידו נגדו "היו בהסכמה".

"היה לי אורח חיים קיצוני ואינטנסיבי", סיפר. "נהגתי לאסוף את הנשים הללו ולהכניס אותן לתוך מערבולת של נסיעות, סקס, סמים ורגשות עזים שמתעופפים מסביב, וברגע שהייתי מסיים - הייתי פשוט מפסיק את הקשר עמן, נוטש אותן וממשיך הלאה. הן היו כמובן בתחושה שהן נוצלו וננטשו".

האמר, שכיכב בסרטים כמו "הרשת החברתית" ו"מוות על הנילוס" לצד גל גדות, סיפר כי בגיל 13 הוא עבר התעללות מינית בידי כומר, מה שלטענתו הוביל אותו בסופו של דבר להתעניין בעולם ה-BDMS: "זה הכניס מיניות לחיי באופן שזה היה מחוץ לשליטה המוחלטת שלי. הייתי חסר אונים, לא הייתה לי יכולת פעולה עצמאית ורציתי שתהיה לי שליטה מבחינה מינית".

ארמי האמר. GettyImages
"שכריש יטרוף". האמר/GettyImages

האמר מספר כי כשפרצה הפרשה ונחשפו העדויות הקשות נגדו, היו לו מחשבות לשים קץ לחייו. "יצאתי לים ושחיתי הכי רחוק שיכולתי. קיוויתי שאטבע או שאיפגע מסירה או שכריש יטרוף אותי. ואז נזכרתי שהילדים שלי עדיין על החוף ואני לא יכול לעשות להם את זה".

האמר היה נשוי למנחת הטלוויזיה אליזבת צ'יימברס עד 2020. יש להם שני ילדים. בעקבות הטענות נגדו הוא פוטר מפרויקטים בקולנוע ובטלוויזיה שהיה אמור להשתתף בהם. גם הסוכנות שלו עזבה אותו. עד כה לא הוגש אף כתב אישום נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • ארמי האמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully