וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משהו מתפשט לכל האף ואחורה, ודופק לי עם פטיש": הכאבים שכמעט עצרו את הקריירה של קרן פלס

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 11:21

בדרך לבית חולים, היוצרת תיארה כמה היא סובלת לבן זוגה נועם טור, שהציע לה לקחת פסק זמן מהופעות: "יש לך פציעה. זה כמו שחקן כדורגל עם פציעה ברגל, שממשיך לרוץ ולבעוט בכדור ואומר: זה לא עובר לי". צפו בקטע מתוך עונת העשור של "מחוברים"

קרן פלס מספרת על הכאבים: "משהו מתפשט לכל האף ואחורה, ודופק לי עם פטיש"/מתוך עונת העשור של "מחוברים", באדיבות HOT וקודה תקשורת

היוצרת קרן פלס תיעדה את עצמה במשך חצי שנה עבור עונת העשור של "מחוברים", וחשפה בין היתר את ההתמודדות שלה עם כאבים עזים מהם סבלה. באחד הקטעים שנכנסו לתוכנית נראית פלס יחד עם בן זוגה נועם טור בנסיעה בדרך לבית חולים.

"משהו כאן יושב כאילו ומתפשט מפה לכל האף, ואז אחורה, ואז דופק לי עם פטיש - בום. שם אני בטעות משתעלת - הלך עליי, הלך עליי, הלך", אומרת פלס לטור, וזה מציע לה לקחת פסק זמן. "כנראה שאת צריכה איזה חצי שנה של הפסקה. נראה לי שהעניין זה ההופעות והלחץ. את קופצת. מזיזה את הראש. יש לך פציעה בצוואר. [זה כמו] שחקן כדורגל עם פציעה ברגל ממשיך לרוץ ולבעוט בכדור ואומר: זה לא עובר לי, ורץ אחרי הכדור ובועט בו כל הזמן", הוא אומר. צפו בקטע למעלה.

עונת העשור של "מחוברים" תשודר בערוץ HOT3 החל מיום שני הבא, ותכלול בין היתר גם את אורנה בנאי, אורי ששון, יעל שלביה, מיקי בוגנים והדר מרקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully