וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל הפסיד בתביעה - וישלם 150 אלף שקל לליאור חורב על ציוץ שקרי

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 14:59

בית המשפט קיבל את תביעתו של יועץ התקשורת ליאור חורב נגד העיתונאי ינון מגל וחייב את מגל לשלם פיצויים בסך 150 אלף שקל לחורב. כזכור, לפני כשנה תבע חורב את מגל תביעת לשון הרע לאחר שהאחרון ייחס לו התארגנות פוליטית עם גדי אייזנקוט וטל רוסו. מגל לא הגיש כתב הגנה

ינון מגל בראיון לפודקסט "תיק-טוק", יולי 2021. ראובן קסטרו
ינון מגל/ראובן קסטרו

בית המשפט קיבל את תביעתו של יועץ התקשורת ליאור חורב נגד העיתונאי ינון מגל וחייב את מגל לשלם פיצויים בסך 150 אלף שקל לחורב. כזכור, לפני כשנה תבע חורב את מגל תביעת לשון הרע לאחר שהאחרון ייחס לו התארגנות פוליטית עם גדי אייזנקוט וטל רוסו. בנוסף לכספי הפיצויים, יצטרך מגל לצייץ הודאה על כך שפרסם דבר שקר. מגל לא הגיש כתב הגנה.

בציוץ המקורי שפרסם ינון מגל שבגינו הוא נתבע, הוא טען: "עדכון גדי אייזנקוט: לינוניוז נודע שאייזנקוט נוטה כרגע לחיבור עם גנץ. מי שרוצה מאוד לחבור לרשימתו של הרמטכל לשעבר הוא ליאור חורב,
אבל אייזנקוט לא מוכן אפילו לשמוע עליו. ינוניוז, כל האמת בפרצוף".

ינון מגל מסר בתגובה: "סיכמנו ללכת לגישור ולא להגיש כתב הגנה עד לאחר מיצוי ההליך. מטעמים רפואיים של עורך הדין של חורב פגישת הגישור נדחתה, אולם אז בחר חורב להגיש בקשה למתן פסק דין טכנית. יש להצטער שבעיצומו של הליך גישור הוא פעל באופן הזה (אך זה לא מפתיע). מכל מקום ובשורה התחתונה פסק הדין יבוטל".

חורב מסר בתגובה לדבריו של מגל: "קראתי בצער רב את תגובתו המטעה של ינון מגל לפסק הדין של כבוד השופט יריב, שניתן בהיעדר כתב הגנה. למען האמת ומניעת מכשול בפני אלה שעוד עוקבים אחר התופעה אציין: כבוד השופט דחה בקשה משותפת לדחיית מועדים. מגל לא מילא את החלטת השופט ונמנע מהגשת כתב הגנה. אלה העובדות. הן בתיק".

  • עוד באותו נושא:
  • ינון מגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully