וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום לוי הוא הזוכה בעונה השישית של "משחקי השף"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 23:05

תום לוי, מהנבחרת של אסף גרניט ורז רהב, הביס את גיא רוזמרין וברברה צליל והוכתר לשף הבא של הישראל, במסגרת גמר "משחקי השף" הערב ברשת 13

אסף גרניט, תום לוי, רז רהב, "משחקי השף" עונה 6. מיכה לובטון,
"עילוי קולינרי". הזוכה תום לוי בין אסף גרניט לרז רהב, "משחקי השף" עונה 6/מיכה לובטון

תום לוי הוא הזוכה בתואר השף הבא של ישראל, בתום גמר העונה השישית של "משחקי השף" הערב (שלישי) ברשת 13. כבר באודישן קיבל תום חמישה סכינים, ולאורך העונה זכה במנה המצטיינת שלוש פעמים, ופעם נוספת בחצי הגמר. השפים מחאו לו כפיים, יוסי שטרית כינה את אחת המנות שלו אלוהית, ועל אחת המנות שלו אמר מושיק רוט שהיא שווה כוכבים ושהוא עילוי קולינרי שהולך להיות מבין השפים המובילים בישראל.

לוי הוא בעלים של קייטרינג מצליח המתמחה בפיין דיינינג ומספק שירות לעשירון העליון, שבו מחיר של מנה לא יורד מ-600 שקלים. הוא האכיל את עשירי ומפורסמי ישראל, בהם טדי שגיא, גל גדות ושרי אריסון. הוא הביס את שני הפיינליסטים הנוספים - גיא רוזמרין, המתמודד שזכה בתואר המצטיין הכי הרבה פעמים העונה - ארבע במספר; וברברה צליל, שזכתה בשתי הצטיינויות ולא הייתה מועמדת להדחה אף פעם.

בסיומו של הגמר פנה אסף גרניט למתמודדי העונה ואמר להם שמבחינה קולינרית, זו הייתה העונה הכי מוצלחת ביותר ב"משחקי השף" עד כה, עם הרמה הגבוהה ביותר מאז עליית התוכנית ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully