וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן 11: אלה הסדרות שמגיעות בקרוב למסך הטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 21:05

בתאגיד הציגו את התכנים המתוכננים ל-2023, ביניהם שש סדרות חדשות, עונות המשך ללהיטים כמו "קופה ראשית" ו"היהודים באים", וגם סדרת המשך ל"תקומה" לרגל שנת ה-75 למדינה. מנכ"ל התאגיד: "האיום לא הוסר, נמשיך להילחם למען עצמאות השידור הציבורי בכל כוחנו"

חברי "זהו זה" (גידי גוב, מוני מושונוב, שלמה בראבא, דב'לה גליקמן ואבי קושניר) מציגים בסרטון קומי מה תכניותיהם לשיפור בשנת 2023. סרטון שהוצג באירוע הצגת התוכן של כאן 11 לשנה הקרובה, ב-8 בפברואר 2023/כאן 11

כאן 11 השיק היום (רביעי) את התוכן שלו - הסדרות, הסרטים והתכניות החדשות - שיעלו בשנת 2023, באירוע שהתקיים במרכז התרבות מדיטק בחולון. זאת, ברקע איומי הממשלה לפגוע באופן נרחב בתקציבו של תאגיד השידור והמחאה הציבורית הגדולה שפרצה בעקבות זאת. בין התכנים שצפויים לעלות ישנן שש סדרות דרמה חדשות, עונות המשך ללהיטים כמו "קופה ראשית" ו"היהודים באים", וגם סדרת המשך ל"תקומה" לרגל שנת ה-75 למדינה.

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן, תאגיד השידור הישראלי, אמר בין השאר באירוע: "זה אולי לא הבוקר הכי מתאים לומר את זה, רגע לפני מסיבת עיתונאים שאמור היה לכנס שר התקשורת עם כוונה להכריז על פגיעה בכאן - אבל אני חושב שלא יכולתי לחלום על מקום עבודה טוב יותר מהמקום הזה: תאגיד השידור הישראלי. האמת היא שלא יכולתי לדמיין מקום עבודה טוב יותר אולי דווקא בגלל היום הזה, בוקר שבו נציג את עונת השידורים החדשה שלנו - עם תוכן איכותי, שלא יכול להופיע בשום מקום אחר מלבד - כאן. טלוויזיה שמצליחה לגעת בכישרון וברגישות עצומה בנו, על כל גוונינו. טלוויזיה גדושה בדרמה, דוקו, תרבות, בידור, דיגיטל, מורשת, וח-ד-ש-ו-ת - עצמאיות, הוגנות ואמינות - שבהן רק העובדות מדברות. האמת, לא יכולתי לחלום על תפקיד טוב יותר".

"השבועות האחרונים הוכיחו גם לגדולי הספקנים - אין גוף ציבורי בישראל, אולי מלבד צה"ל, שאהוב כמו תאגיד השידור הישראלי, עם אהדה והערכה חוצת מגזרים, עמדות וגילאים", הוסיף יוכפז. "הרוח הגבית חסרת התקדים הזו נותנת לנו כוח אדיר להמשיך להיאבק למען קיומו וחופש הפעולה המוחלט של כאן. אסור להתבלבל - האיום לא הוסר, העננה לא התפוגגה - נמשיך להילחם למען עצמאות השידור הציבורי בכל כוחנו".

הסדרה "קופה ראשית". מיכה לובטון,
גם "קופה ראשית" תחזור/מיכה לובטון

דרמה

"איסט סייד" (תעלה ב-19 בפברואר)
סדרת דרמה חדשה בכיכובו של יהודה לוי. מומי בן דאהן הוא סוחר קרקעות, העובד עבור עמותה שמטרתה לקנות נכסים במזרח ירושלים וליישב בהם יהודים. שלא כצפוי, מומי לא שם מתוך אידיאולוגיה ימנית, אלא רק מחכה לעשות את המכה שתבטיח את עתידה של בתו בת ה-18, הנמצאת על הרצף האוטיסטי. כאשר ההזדמנות לעסקת חייו מגיעה, היא שואבת איתה את כל האנשים הקשורים אליו אל נקודת האל-חזור. גם עם נטע ריסקין, גפן קמינר, עלא דקא, שרה וינו אלעד, אמיר חורי, ג'מיל חורי, שאדן קנבורה, שלומי קוריאט ואחרים. יעל רובינשטיין-ניצן (מתסריטאיות "סרוגים") יצרה את הסדרה עם יוסי מדמוני ("מתיר עגונות", "בת ים ניו יורק") ודקלה ברקאי ("מנגן ושר", "המנצח").

"מלאך משחית" (26 במרץ)
סדרת מתח ואימה שבמרכזה שד רצחני שעובר מאישה לאישה בקהילה חסידית במאה שערים וזורע הרס וחורבן. שתי נפשות אבודות, באר, פרופסור צעיר לפיזיקה וחילוני מושבע שנמלט לפני שנים מהעולם החסידי, ומלכי פרייס, פסיכולוגית חרדית שמסתירה סוד מסוכן, חוברים יחד כדי לחקור את מקורותיו של השד הנוראי. בסדרה משחקים בין השאר תום אבני, ליעוז לוי, הישאם סלימאן, דר זוזובסקי, אסתי זקהיים, ליר כץ, מאיה ורטהיימר, דורית לב ארי, אלכס זילברג ודיאנה גולבי. יוצרים: נח סטולמן, עודד דוידוף ואביגיל בת דור.

"שישה אפסים" (תעלה ביוני)
דרמה קומית על שישה אנשים שזכו בפרס הגדול בלוטו מופתעים לגלות שהם אינם מקבלים את כספי הזכייה שלהם מאחר שחוק חדש מחייב אותם לעבור קודם סדנה שתכין אותם לחייהם החדשים כמיליונרים. אחת לשבוע הם יצטרכו להגיע למפגש קבוצתי, ורק בסוף המפגש השמיני והאחרון, אם יעמדו בתנאי הסדנה, יקבלו את כספם. למרות שהזוכים עוד לא קיבלו שקל לחשבון, כבר עכשיו הציפייה לכסף מטלטלת את חייהם וזורעת בהם כאוס מוחלט. בסדרה משחקים בסדרה רוני דלומי, לאורה ריבלין, שני קליין, עופר חיון, רותם קינן, אלישע בנאי ושרית וינו אלעד. יוצרת: נויה נוריאל. במאי: ניר ברגמן.

"חמאם" (תעלה ביולי)
דרמת מתח על מחלקת צנחנים בפיקודו של שאול שירזי, הנשלחת להקים מחדש בסיס ישן בבקעת הירדן. הבסיס קרוי "החמאם" על שם אתר המרחצאות הקדום שנמצא בוואדי הסמוך. רצף אירועים מסתוריים מביאים את שאול לחשוב שקללה מרחפת מעל הבסיס ונפשו מתחילה להתערער. שאול נעזר בדודי, החייל הכי צנוע וביישן במחלקה, וממנה אותו להיות סגנו. דודי צובר כוח על חשבון שאול ומתחיל להנהיג את המחלקה. ככל שכוחו גדל כך גם יצריו האפלים שאיתם הוא מנסה להתמודד - ואולי זו בעצם הקללה, שכעת משתלטת עליו. בסדרה משחקים דניאל גד, עונג אפרון, רן מושייב, מור דימרי, רן קפלן, יעלי רוזנבליט, גילי בלום, עדיאל זמרו ויואב רוטמן. יוצר: מיכאל אללו.

"סובייצקה" (סוף 2023)
דרמה קומית. ענת, סטודנטית צעירה למתמטיקה שכל חייה התכחשה למוצאה הרוסי, הופכת בטעות ל"קול העולים" בני גילה כשהיא מתועדת מתעמתת עם פקיד בביטוח לאומי שמשפיל את אביה. מאז שענת זוכרת את עצמה, היא תמיד שאפה להיטמע בתוך החברה שאליה נולדה ולהתקבל כצברית מן המניין, אבל הסביבה לנצח רואה בה "רוסייה". כעת ענת מבינה שאין לה דרך לברוח מהשורשים שלה, לא משנה כמה תנסה. ככל שהיא מקבלת את מוצאה, רבדים נוספים שלו נחשפים באישיותה, ויחד עמם נחשפת טראומת העלייה שחוו שלושת הדורות במשפחתה - ושצפוי לחוות גם הדור הרביעי. התהליך שענת עוברת מאפשר לה למצוא תרבות חדשה במי שהיא, ולהגדיר מחדש "מהו ישראלי". בסדרה משחקים סוזנה פפיאן, דניאל סטיופין, יבגניה דודינה, פירה קנטור, דניאל מורשת, גרא סנדלר ויואב רוטמן. יוצרת: דנה אברמוביץ'. במאית: ענת סטלינסקי.

"האמת" (סוף 2023)
דרמת המתח. ביום שבו משפט הרצח השנוי במחלוקת ביותר בישראל אמור להגיע להכרעה, אחרי 10 שנים, מתרחש רצח נוסף, זהה לחלוטין. חוקרת הנוער רחלי זבטני נדרשת לחזור לעברה, לאירוע ששינה את חייה, כדי לפענח את ההווה - גם של הרצח החדש וגם של חייה. בסדרה משחקים מור דמרי, גולן אזולאי, אסתר שטיינברג, יוסי מרשק, רותי נתנאל, רועי ניק, שי זביב, דקר אלבז, הילה סרג'ון. יוצרים: דפנה לוין, אורית זמיר, דרור משעני, עידית אברהמי. במאית: דפנה לוין.

"המזח" (במהלך 2023)
דרמת מלחמה. חזית סיני. לאחר התקפת פתע מצרית מוצב ה"מזח" נותר מכותר ומבודד מאחורי קווי האויב. לאחר שבוע של לחימה, על החיילים לבחור בין הליכה לקרב עד הכדור האחרון עם המפקד הצעיר והאידאליסט, או ללכת עם התוכנית של רופא המילואים השקול שעשויה להציל את חייהם - אבל במחיר הערכים שעליהם חונכו. בסדרה משחקים דניאל גד, מיכאל אלוני, שמואל וילוז'ני, אביב פנקס, דניאל מורשת ואמיר טסלר. יוצר: ליאור חפץ.

בנוסף לסדרות החדשות, יעלו עונות המשך לסדרות "קופה ראשית", "היהודים באים", "תיק נעדר", "האיש שרצה לדעת הכל", "טהרן", "מנאייכ", "מותק בול באמצע", "שישו ושמחו", "עלומים" ו"המפקדת".

80 וארבע. כאן תאגיד השידור הישראלי,
עוד להיט שחוזר לעונה נוספת. "80 וארבע"/כאן תאגיד השידור הישראלי

תרבות ובידור

"מישהו לגור איתו"
עיבוד לפורמט הבריטי "The Dog House". במרכז הארץ קיים מקום שמוקדש כולו לכלבים. צוות מקצועי ומסור שם לעצמו למטרה למצוא לכל אחד מהם משפחה חדשה ולהתאים במומחיות לכל משפחה את הכלב המתאים לה ביותר, כזה שעונה לצורך הייחודי שלה. כדי לבדוק אם יש התאמה, המשפחות והכלבים יתכנסו בגינת מפגש מרושתת מצלמות, שם יפגשו לראשונה את החבר החדש שלהם. בסוף המפגש כל משפחה תצטרך לקבל החלטה אם לחזור הביתה עם מישהו לגור איתו.

"מועדון הסטנד אפ"
שני סטנדאפיסטים, חלקם מוכרים וחלקם לא, עולים אחד אחרי השני לבמה, וקטעי הסטנד אפ הבימתיים שלהם מתגשמים תוך כדי הביצוע והופכים למערכונים שבהם הצופה רואה בדיוק את מה ששמע עליו. הסטנדאפיסטים משחקים בתפקיד עצמם. מבוסס על הפורמט "The Stand Up Sketch Show" של ה-BBC.

"ארוחה של החיים"
עיבוד נוסף, במקרה זה ל"Dinner of a Lifetime", שבו השף ענר בן רפאל פורמן פוגש בכל פרק אורח או אורחת, ומבשל להם ארוחה מיוחדת וחד פעמית המותאמת ומשקפת את סיפור חייהם. בין האורחים: סאבלימינל, איילת שקד ויבגניה דודינה.

"שיר אחד"
עיבוד של הפודקאסט "שיר אחד" לפורמט טלוויזיה. בכל פרק פזמונאים, מלחינים, מבצעים ומפיקים יגוללו את הסיפור מאחורי שיר ישראלי אחד.

"טיול לחמישה"
סדרת טיולים קומית המתעדת חמישה משתתפים מרקעים שונים בחברה הישראלית, היוצאים לטיול משותף בארץ. אחרי ששודרו חמישה פרקים בערוץ הטיולים שתיעדו טיול בחו"ל, "טיול לחמישה" בכאן 11 יתעד טיולים ברחבי הארץ, במשך חמישה ימים. כל אחד מהמשתתפים יהפוך למדריך בתורו וייקח את הקבוצה לטיול של יום בדמותו ולפי קונספט הקרוב לליבו.

"שלושה שירים"
שלושה שירים ישראלים מוכרים ואהובים שמאחוריהם סיפור מפתיע. מה מייחד אותם ומה קושר אותם יחד? השירים בנושאים שונים הקשורים ליום ההולדת למדינה, ט"ו באב, אירוויזיון, מוזיקה יוונית ועוד.

"טיפול זוגי"
עונה שנייה לתוכנית המבוססת על הפורמט הטלוויזיוני של שואוטיים, ומביאה למסך ארבעה זוגות שונים לטיפול נטורליסטי. בעונה החדשה מטפלת זוגית אחרת מובילה את הזוגות, במקום שרון ברעם וולובסקי.

"80 וארבע"
התוכנית חוזרת בעונה חדשה אחרי תקופת הקורונה, שהפרידה בין זקנים וילדים. זוהי גרסה ישראלית לסדרה הדוקומנטרית הבריטית "Old People's Home for 4 Year Olds". במשך שישה שבועות הגיעו בכל יום ילדים בני ארבע וחמש ודיירים בני 80 ומעלה לפעילות משותפת בגן. מומחים בתחום החינוך והגריאטריה מלווים את המיזם ועוקבים אחר השינויים בבריאותם של הזקנים ובהתפתחות הילדים בעקבות הפעילות.

"עוד ניפגש"
לאחר שבעונות הקודמות תועדו אנשים שאיבדו קשר עם בן משפחתם בעקבות חזרה בתשובה או חזרה בשאלה, העונה השלישית תעסוק בניתוק קשרים משפחתיים בעקבות גירושים. הורים וילדים שנותקו אחד מהשני לפני שנים רבות ורוצים היום, כשהילדים בגירים, לצאת למסע אחד לעבר השני, להזכיר להם שהם אוהבים אותם, מעוניינים בהם בחייהם ויילחמו ונלחמו עליהם כל חייהם.

"טאבו"
עונה חדשה שבמהלכה יצא חנוך דאום בכל פרק למקום פסטורלי מחוץ לעיר עם ארבעה אנשים שלכולם מכנה משותף - לקות כלשהי או השתייכות לקבוצה שהשיח עליה - ובטח הבדיחות עליה - הם בגדר טאבו.

תוכניות תרבות ובידור נוספות שיימשכו על מסך כאן 11: "זהו זה", "המרדף", "משפחה בהסעה", "הבלתי חשובים", "צליל מכוון", "סיפורים מהכורסה", "פגישה" עם רוני קובן, "סליחה על השאלה", "קארפול קריוקי", "מה שתגידו", "בואו לאכול איתי", "שאלה תשובה", "הערב עם שי שטרן" ו"סוכן תרבות" עם קובי מידן.

עוד בוואלה!

ארגוני התרבות בישראל נגד המהפכה המשפטית: "חיסול אופיה הדמוקרטי של המדינה"

לכתבה המלאה
מתוך "מכונת המיתוסים". באדיבות כאן 11,
מתוך "מכונת המיתוסים"/באדיבות כאן 11

דוקו

"מכונת המיתוסים"
סדרה תיעודית לרגל יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, הבוחנת את המיתוסים אשר מעצבים את חיינו כאן. בימוי והפקה: אורי רוזנווקס.

"אורות וצללים"
סרט ההמשך ל"צל כבד", שעסק באולה קרבצ'נקו, מתמודדת נפש ומביא את המאבק שלה נגד אלו שעדיין רודפים אותה, גם אחרי שנוקתה לגמרי מכל חשד לרצח תאיר ראדה. בימוי והפקה: עידו הר.

"לנצח את הזמן"
סיפורה של אגנס קלטי, הספורטאית האולימפית היהודייה עטורת הפרסים ומייסדת ענף ההתעמלות הנשית בישראל, שחגגה לא מזמן את יום הולדתה ה-102. בימוי: נעמי שחורי וקטלין אולה.

"בשם האב"
לאחר מות מנהיגה, נכנסת קהילה דתית קיצונית ביבניאל למאבק ירושה יצרי ואלים החושף את סודותיה האפלים, שממשיכים להתרחש כיום, בהם נישואי קטינים, פדופיליה, כליאה בבתים ועוד. יוצרים: בת דור אוג'לבו, גל גופר ויואב לשם.

"הבחירה של ניצה"
ניצה, ילדה ניצולת שואה, אומצה בארץ על ידי משפחה שכולה, כשלפתע הופיעו זוג ניצולי שואה שטענו שהם הוריה הביולוגיים וביקשו לקבל אותה בחזרה. 70 שנה אחרי, ניצה מגלה את פרוטוקול המשפט שהכריע בפרשה ומוצפת זיכרונות טראומטיים המעלים גם שאלות קיומיות, מוסריות והיסטוריות. הסרט זכה בפרס הראשון בפסטיבל חיפה 2022. בימוי: אורי ברבש.

"דפיקה בדלת"
20 שנה אחרי שאחיה הגדול איתמר נהרג באסון השייטת בלבנון וגופתו נותרה מאחור, חוצה איה איליה את הקווים ויוצאת לפגוש את המודיעים, הדופקים בדלת. בימוי: איה איליה ואוהד מילשטיין.

"תקומה"
סדרת המשך לסדרת הדגל של רשות השידור "תקומה", אשר מתחילה בעידן שאחרי רצח רבין ב-1995, נמשכת עד היום ובוחנת את התפרקות החברה הישראלית לשבטים. בימוי: דוקי דרור ונפתלי גליקסברג.

"חילוניות"
סדרה הפורשת את תולדות החילוניות, כולל המאבקים העכשוויים סביבה.

"1948 - לזכור ולשכוח"
סיפור מלחמת 48' דרך יומנים, מכתבים, צילומי ארכיון נדירים ודמויות העוסקות בהנצחת האתוס, ומנגד בשבירתו. בימוי: נטע שושני.

"מסדרונות הכוח"
ניתוח האופן שבו הגיבה ארצות הברית על מקרי רצח עם ופשעים נגד האנושות בסוריה, בוסניה, רואנדה, עיראק, קוסובו, לוב ודרפור, דרך ראיונות עם אישים כמו הנרי קיסינג'ר והילרי קלינטון, הממחישים מדוע ההבטחה "לעולם לא עוד" למעשה ריקה מתוכן. בימוי: דרור מורה.

"האחת"
סיפורה של טייסת 201 במלחמת יום הכיפורים דרך עיניהם של טייסיה, בהם הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ ומפקד חיל האוויר לשעבר איתן בן אליהו, המדברים על האירועים עם העיתונאית סימה קדמון, ששימשה אז כפקידת המבצעים הראשית. בימוי: גלעד טוקטלי.

"העברים: המוחרם"
שש תחנות להבנת החרם על ברוך שפינוזה. בימוי: דוד אופק.

"טבריה, מתחת לקו האדום"
סדרת דוקו שתיעדה במשך חמש שנים אחרי העיר טבריה, תושביה והמועצה הסוערת שלה. במאית: קרין קיינר.

"אינתיפאדה"
חזרה למלחמה שכולם רוצים לשכוח, החל מפריצתה ועד לפיגועים בתוך הקו הירוק והחתימה על הסכמי אוסלו, להם ימלאו 30 שנה בעת שידור הסדרה. בימוי: בן שני, שי להב.

"האסירה איקס"
מיכל, בתו החורגת של מוטק'ה קידר, סוכן המוסד שרצח את המקור שלו ונודע בשם האסיר X, שפגע בה מינית בילדותה, פוגשת את גדולי הרוצחים בעולם ושואלת אותם את השאלות שלא יכלה לשאול את אביה החורג. בימוי: לימור פנחסוב.

בנוסף, "זמן אמת", תוכנית התחקירים של כאן 11 תשוב לעונה 7 בהגשת אסף ליברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully