וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל דיין, שלום חנוך וחגיגת ולנטיין: 5 המלצות לאמצע פברואר

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 12:48

הופעה של יובל דיין, מופע של מלך הרוק שלום חנוך, חגיגת ולנטיין בדיזנגוף סנטר בתל אביב - ועוד כמה המלצות תרבותיות לשבוע הקרוב

יובל דיין

אחת המוזיקאיות המעניינות בישראל, שפרצה לחיינו בתכנית ריאליטי לפני כעשור, מגיעה עם מופע להקה חדש להיכל במוצקין עם עיבודים חדשים ללהיטיה הגדולים.

מתי? הערב, 9 בפברואר

איפה? היכל התיאטרון קרית מוצקין, 21:00

שיעורים באהבה

מוזיאון העיצוב חולון בחיבור עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מציגים את "שיעורים באהבה" - אירוע אופנה חגיגי המציג וחושף את יצירותיהם של תלמידי שנה ג' לעיצוב אופנה בקורס From A To Z בהשראת המעצב הבינלאומי אלבר אלבז, בוגר המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

יצירותיהם של הסטודנטים מהקורס יוצגו באירוע אופנה המשלב הרצאה ומיצג אופנה בשילוב דוגמנים ודוגמניות, מנחי הקורס והסטודנטים. את האירוע עורכת ומנחה יערה קידר, אוצרת התערוכה "אלבר אלבז: מפעל החלומות", שתוביל את הצופים בעקבות יצירותיהם של הסטודנטים.

באירוע יוצגו 16 יצירות האופנה בעיצובם של סטודנטים שנה ג' לעיצוב אופנה בשנקר. היצירות - תוצר מחקר ארוך , אשר חקר את תהליך היצירה של המעצב אלבר אלבז לאורך השנים, שבחן את עתיד האופנה ואת הדרך שבה אופנה מתכתבת עם חדשנות וטכנולוגיה.

שלום חנוך

המוזיקאי הכי חשוב בישראל לא נח לרגע וזו הזדמנות אדירה לראות את ענק הענקים בלייב שר את כל הלהיטים הגדולים מעשרות שנים של קריירה בלתי נשכחת. אסור להחמיץ.

מתי? 10 בפברואר, 21:30
איפה? זאפה חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Air 1

בגלריה גבעת חביבה לאמנות נפתחה בשבת האחרונה התערוכה הקבוצתית AIR 1. התערוכה מציגה גופי עבודות של עשרה אמנים צעירים השוהים בימים אלו בתכנית השהות המשותפת: Givat Haviva
בהובלת המרכז המשותף לאמנות. במשך שלושה חודשים, כולל בימים אלו ממש, הם חיים בגבעת חביבה, יוצרים במרחב סטודיו משותף תוך שהם נחשפים ומכירים את המקום, את האזור, את הסביבה ואת האנשים.

מתי? עד 1.4

איפה? גלריה גבעת חביבה

חגיגות ולנטיין בדיזינגוף סנטר

לרגל חגיגות הוולנטיין, מתקשט דיזנגוף סנטר באירועי אהבה חגיגיים. בין האירועים: ספסל שידוכים עם המספסל איתמר טל שיקשיב, יכיר את המעוניינים ויחבר חיבורים זוגיים, כנס רומנטיקה, חגיגת ג'אז ואהבה שתכלול הופעה מיוחדת של אמן הג'אז תום אורן, סדנת צחוק עם רותי חי-בוטיק. סדנה חווייתית, אנרגטית ומעצימה לכל הגילאים המעניקה כלים להגברת השמחה בחיים, סדנת סלסה ותחרות סלסה ועוד ועוד.

מתי? 9-10 בפברואר

איפה? רחבי דיזנגוף סנטר ת"א

  • עוד באותו נושא:
  • יובל דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully