וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני מודיעה על סרטי המשך ל"לשבור את הקרח", "צעצוע של סיפור" ו"זוטרופוליס"

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 11:58

מנכ"ל דיסני הודיע כי כמה מהלהיטים הגדולים של החברה יזכו בקרוב לסרטי המשך, שכבר נמצאים בשלבי עבודה. הסרטים הקודמים בסדרות "לשבור את הקרח" ו"צעצוע של סיפור" חצו את סף מיליארד הדולרים בקופות ברחבי העולם, וכך גם "זוטרופוליס"

"לשבור את הקרח" 2/פורום פילם

בשיחה עם בעלי המניות הודיע אתמול (רביעי) מנכ"ל דיסני בוב אייגר על הפסדים, אובדן של מנויים בשירות הסטרימינג, ופיטורים שייאלצו לעשות בכל רחבי התאגיד. אך לצד זאת הוא גם הודיע על שורה של סרטי המשך לכמה מהזכיונות האהובים והמצליחים בחברה. "צעצוע של סיפור" יזכה לסרט חמישי, "לשבור את הקרח" יקבל סרט שלישי, ואילו "זוטרופוליס" יניב סרט המשך ראשון.

"צעצוע של סיפור" הוליד ספין-אוף בשנה שעברה, "שנות אור", שהתמקד בדמותו "המקורית" של באז לייטייר, זה שעל פיו נוצר הצעצוע המוכר מהסרטים הקודמים, אבל הוא לא נחל הצלחה בקופות. לעומת זאת, שני הסרטים הקודמים בסדרת "צעצוע של סיפור" הרוויחו יותר ממיליארד דולר ברחבי העולם, וזה בלי להחשיב את המרצ'נדייז שנלווה לכך, כולל מכירת צעצועים בדמויותיהם של גיבורי הסרט.

"לשבור את הקרח" הראשון עלה לאקרנים בשנת 2013 והפך ללהיט אדיר. סרט ההמשך המתבקש הגיע ב-2019 והרוויח יותר מ-1.4 מיליארד דולר בקופות ברחבי העולם. מעבר לסרטים, הזכיון הניב לדיסני גם מופע על קרח, מחזמר בברודווי, סרטים קצרים רבים, ספיישלים טלוויזיוניים וספרים. גם "זוטרופוליס" חצה ב-2016 את סף מיליארד הדולרים בהכנסות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully