וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס: "אוקראינה היא לא ממש מדינה, היא נשלטת על ידי נאצים"

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 13:30

מנהיג להקת פינק פלויד לשעבר, אמר כי הטענה שהפלישה של רוסיה קרתה לאחר שלא הייתה שום פרובוקציה "היא פאקינג משוגעת" והוסיף וטען כי "הנאצים שולטים" בממשלת אוקראינה

רוג'ר ווטרס חוזר ל"החומה"/(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז לבנה)

המוזיקאי רוג'ר ווטרס, מנהיג להקת פינק פלויד לשעבר, אמר כי הוא חושב שאוקראינה מונהגת על ידי נאצים ושהיא "לא ממש מדינה". בריאיון נרחב לעיתון "הטלגרף" אמר ווטרס בן ה-79 בהתייחסו לסכסוך בין רוסיה לאוקראינה כי הטענה שהפלישה של רוסיה קרתה לאחר שלא הייתה שום פרובוקציה "היא פאקינג משוגעת" והוסיף וטען כי "הנאצים שולטים" בממשלת אוקראינה.

ווטרס הוסיף ואמר כי לדעתו חלק מהביקורת על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "אינה הוגנת": "לפני כשלושה חודשים קראתי לפוטין גנגסטר. ייתכן שזה לא היה הוגן. יכול להיות שהוא מוביל את ארצו לטובת כלל אזרחי רוסיה".

אתמול נאם ווטרס לפני מועצת הביטחון של האו"ם בהזמנת רוסיה, וקרא להפסקת אש מיידית באוקראינה. שגריר אוקראינה באו"ם לעג לו וכינה אותו "עוד לבנה בחומת התעמולה של מוסקבה".

רוג'ר ווטרס. GettyImages
רוג'ר ווטרס/GettyImages

הסופרת פולי סמסון, אשתו של דיוויד גילמור מפינק פלויד ומי שהייתה שותפה לכתיבת שירים של להקה, השמיעה שלשום האשמות קשות כלפי ווטרס ובין השאר תקפה אותו במילים "אתה אנטישמי עד לשד עצמותיך הרקובות" ו"תומך בפוטין".

ווטרס וגילמור מצויים כבר עשרות שנים ביחסים מתוחים. העימות הפעם נוצר לאחר שווטרס תקף את "הלובי הישראלי" בטענה שניסה "להשתיק" אותו על רקע הופעותיו הקרובות בגרמניה. מספר פוליטיקאים מקומיים ומנהיגים דתיים קראו לבטל את ההופעות על רקע התבטאויותיו נגד ישראל בעבר. בריאיון שהתקיים עם ווטרס לאחרונה לעיתון גרמני אמר ווטרס שלדעתו זה "מאוד עצוב" שחבריו לשעבר ללהקה הוציאו סינגל ראשון מזה 30 שנה כתמיכה באוקראינה, ששמו "Hey Hey Rise Up".

סמסון צייצה אתמול: "רוג'ר ווטרס, למרבה הצער אתה אנטישמי עד לשד עצמותיך הרקובות. גם תומך בפוטין ושקרן, גנב, צבוע, מעלים מס, עושה ליפסינק, מיזוגני, חולה קנאה, מגלומן. די עם השטויות שלך". בעלה דיוויד גילמור, שמאז שווטרס עזב את הפינק פלויד באמצע שנות השמונים משמש כמנהיג הלהקה, שיתף את הציוץ וכתב: "כל מילה נכונה ללא ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully