וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי זי נבחר לראפר הכי גדול בהיסטוריה, ניקי מינאז' - הראשונה בין הנשים

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 17:30

המגזין היוקרתי האמריקאי "בילבורד" בחר את 50 הראפרים הגדולים בהיסטוריה, כשאת המקום הראשון העניק לראפר ג'יי זי. המקום השני - קנדריק למאר, השלישי - נאס. האישה הראשונה ברשימה - ניקי מינאז' במקום העשירי

המגזין היוקרתי האמריקאי "בילבורד" בחר את 50 הראפרים הגדולים בהיסטוריה, כשאת המקום הראשון העניק לראפר ג'יי זי. למקום השני הגיע קנדריק למאר, למקום השלישי - נאס, למקום הרביעי טופאק, למקום החמישי הגיע אמינם, לשישי נוטוריוס ב.י.ג ואחריו ליל וויין, דרייק וסנופ דוג. הראשונה בין הנשים היא ניקי מינאז' שהגיעה למקום העשירי. למקום ה-11, אגב, הגיע קניה ווסט שהסתבך באחרונה עם אמירות אנטישמיות.

בנימוקי הבחירה בג'יי זי, שנולד בשם שון קורי קרטר, נכתב כי הוא היה הראפר הראשון שנכנס לתוך היכל התהילה של כותבי השירים: "הוא מאמין שלכולם יש כישרון גאוני כלשהו, ולמזל כולנו הוא מצא את שלו מוקדם בחייו ומאז הוא הפך לראפר האהוב על הראפר האהוב עליך. ייתכן שיש ראפרים אחרים שיכולים לטעון שהם טובים מג'יי זי בשיאו, אך אין מי שיכול להתחרות בקריירה הארוכה שלו - היא רחבה, מלאת הישגים ומשמעותית להיפ הופ במשך שלושה עשורים".

ג'יי זי. Kevin Winter, GettyImages
ג'יי זי/GettyImages, Kevin Winter

בנימוקי ה"בילבורד" לגבי בחירתה של ניקי מינאז' נכתב כי ניקי בת ה-40 שמוצאה מדרום ג'מייקה זכתה בכתר "מלכת הראפ" המודרנית בשל תעוזתה והרברבנות שלה. "היא פתחה את הדלת עבור הדור הבא של ראפריות נשים ובמקביל בנתה מורשת שהשפעתה לא מוגבלת אך ורק לעולם ההיפ הופ".

בהמשך הרשימה מגיעים גם אנדרה 3000 במקום ה-11, 50 סנט במקום ה-17, מיסי אליוט במקום ה-19, לורין היל במקום ה-30, ליל קים במקום ה-31, קומון במקום ה-37, ד"ר דרה במקום ה-40 וקווין לטיפה במקום ה-44.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully