וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Masked Wolf, הראפר מאחורי "Astronaut in The Ocean", יגיע להופעה בישראל

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 11:27

הראפר שעומד מאחורי אחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות יגיע בקרוב להופעה בישראל. מתי זה יקרה וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

הראפר האוסטרלי Masked Wolf, שפרצופו עיטר את הבילבורדים הענקיים של טיימס סקוור רק לאחרונה, יגיע להופעה בישראל.

בקיץ 2021 הגיע "Astronaut in The Ocean", להיט הענק של מאסקד וולף, לטופ 5 של השירים הלועזיים בספוטיפיי ישראל, ואחרי שכבש את הרשתות החברתיות הוא הפך גם לאחד השירים המושמעים בתחנות הרדיו המקומיות, כולל מקום עשירי במצעד השנתי של גלגלצ. אחרי שנים שבאוסטרליה לא קם אמן בינלאומי גדול, מאסקד וולף חצה את רף מיליארד דקות האזנה בספוטיפיי עם הלהיט הגדול שלו. התופעה שנקראת מאסקד וולף כבשה את העולם. ובשנת 2022 הוא זכה לעוד כ-350 מיליון השמעות בספוטיפיי, ב-183 מדינות.

הראפר מאסקד וולף (Masked Wolf). יח"צ,
מגיע כשהוא חם. מאסקד וולף/יח"צ

מאסקד וולף, הארי מייקל במקור, מתמודד בשירים שלו עם נושאים שהקהל באמת יכול להזדהות איתם, כולל תלאות אנושיות יומיומיות ונושאים כמו דיכאון וחרדה. הוא גדל בסידני ונהנה ממוזיקת היפ-הופ אמריקאית כבר מגיל צעיר. בשנת 2018 הוציא את סינגל הבכורה שלו, "Speed Racer", בלייבל עצמאי. השיר גרף מיליוני השמעות ועורר עניין רב באוסטרליה, אך שני השירים הבאים שלו כבר לא זכו להצלחה. בשלב הזה, כשהוא מתמודד עם מחשבות על פרישה והרמת ידיים, הוא כתב את השיר שישנה בשבילו הכל.

הסינגל הרביעי שלו, "Astronaut in The Ocean", יצא במקור ב-2018 ולא עורר עניין רב עם צאתו, אך לאט לאט החל לגרוף עניין ברשתות החברתיות. במהלך מגפת הקורונה הפך לוויראלי בטיקטוק כאשר צעירים רבים הזדהו עם המסר המלנכולי של המילים, שמתארות את ההתמודדות המייאשת של להיות במקום הלא נכון בזמן הלא נכון.

השורה "מה אתה יודע על להתהפך במעמקים?" נגעה בהרבה אנשים, וזכתה להומאז'ים של מאות משתמשים ברשת, ביניהם הקוורטרבק של קנזס סיטי צ'יפס, שהשתמש בשיר בפוסט באינסטגרם לפני הסופרבול, מה שעזר לשיר להגיע לקהל עוד יותר גדול בתחילת 2021. עד סוף השנה הוא הפך לאחד השירים המושמעים בעולם, בין השאר גם בישראל.

אל ישראל יגיע מאסקד וולף להופעה ב-9 במאי בבארבי בתל אביב כחלק מסיבוב הופעות חובק עולם. כרטיסים בעלות של 220 שקלים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully