וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך העולם: הסרטון מההופעה של שלמה ארצי והילד שגנב את ההצגה

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 21:58

שלמה ארצי העלה סרטון מהופעתו בחמישי בבנייני האומה בי-ם, שבו ילד בקהל רוקד לצלילי "מלך העולם", וסוחף איתו את האולם. הילד, בן קרסו (8), מספר לוואלה! תרבות על סגירת המעגל שנוצרה: "סבא שלי ואבא של שלמה ארצי עלו לארץ באותה אנייה ונהיו חברים. מאוד התרגשתי"

הזמר שלמה ארצי העלה היום (ראשון) סרטון קסום מהמופע שערך ביום חמישי בירושלים: בזמן שהזמר שר את "מלך העולם", ילד החל לרקוד באולם ביחד עם אמו. כשמארגני המופע זיהו את ההתרחשות, הם הקרינו אותו בזמן ביצוע השיר על המסך, ובסופו של הביצוע ארצי בירך אותם והקהל כולו קם לכבוד הילד ומחא לו כפיים.

"לא מעט רגעים מרגשים היו בהופעה בבנייני האומה בירושלים ביום חמישי, אבל נדמה לנו שהרגע הזה התעלה על כולם. צפו בילד שכבש את הקהל ב'מלך העולם'", נכתב בעמוד של שלמה ארצי בפייסבוק. רבים מהמגיבים השיבו בהתרגשות לסרטון: "הרקדן הזה אלוף, מרגש עד דמעות. מלך אמיתי הילד הזה", כתבו.

הילד שגנב את ההצגה הוא בן קרסו, כמעט בן 8, מרמת השרון. הוא רוקד בלהקת מחולה, מתעמל בנבחרת התעמלות קרקע ומכשירים של מכבי תל אביב ומנגן פסנתר. "רקדתי עם אמא שלי בזמן אחד השירים בהופעה, חזרנו למקום, וקמנו בשיר אחר לרקוד שוב", מספר בן בשיחה עם וואלה! תרבות. "הקהל שם לב והצלם שם לב. ואז פתאום שמו אותי על המסך. אמא פתאום אומרת לי, 'בן, תסתכל על המסך!'. אני מסתכל ואומר: 'מה?!'. הייתי בהלם. הקהל אמר לשלמה: יש לך אורח. אנשים בקהל קראו לי 'מלך' ולאמא 'מלכה'. בסוף ממש ביקשו ממני חתימה. אנחנו בסך הכל רצינו לרקוד. מאוד נהניתי, יצאתי בשמחה גדולה וממש התלהבתי. אמרתי תודה רבה להורים שלי ולכל מי שעודד אותי אחר כך. מאוד התרגשתי. היה לי כיף".

האם, אביטל קרסו, מרצה לתקשורת, מוסיפה: "בהתחלה באמת לא שמנו לב. בן הוא רקדן. רוקד בלהקת מחולה בתל אביב. וגם מנגן פסנתר. אנחנו חושפים אותו לאבות המוזיקליים שלנו והוא מצטרף אלינו בשמחה. הוא התאהב בשלמה ארצי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הרקדן הצעיר בן קרסו, בן 8 מרמת השרון, שגנב את  ההצגה בהופעה של שלמה ארצי בפברואר 2023. באדיבות המשפחה
הרקדן הצעיר בן קרסו, בן 8 מרמת השרון, שגנב את ההצגה בהופעה של שלמה ארצי/באדיבות המשפחה

האירוע המרגש היה גם סגירת מעגל משפחתית. "סבא שלי ואבא של שלמה ארצי עלו לארץ באותה אנייה ונהיו חברים", מגלה לנו בן, שגם כתב באמצעות חשבון הפייסבוק של אמו תודה בעמוד הפייסבוק של ארצי: "אני רוצה להודות לך על המופע המקסים שלך. ממש שמחתי שההורים שלי הביאו אותי לראות אותך. עכשיו אני מבין למה הם כל כך אוהבים את השירים שלך".

"מלך העולם" הוא תרגום של שלמה ארצי לשיר "When You Are a King" של להקת "White Plains". הוא הופיע לראשונה באלבום המצליח "אהבתיהם" משנת 2000.

  • עוד באותו נושא:
  • שלמה ארצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully