וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "אמריקן ביוטי": עשיתי סמים קשים על הסט כדי להשכיח את האונס שעברתי

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 9:51

בספר חדש שהוציאה מינה סוברי, שכיכבה ב"אמריקן ביוטי" ו"אמריקן פאי" היא מספרת על ההתמכרות לסמים קשים שבאה כדי לטשטש את הכאב משנים של ניצול מיני שחוותה בצעירותה: "זו הייתה הדרך שלי להתמודד עם הגיהינום ולשרוד"

טריילר לסרט "אמריקן ביוטי"/Dreamworks

השחקנית מינה סוברי, שהתפרסמה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "אמריקן פאי" ו"אמריקן ביוטי" זוכה האוסקר, חושפת את החיים הקשים שהיו לה מאחורי הקלעים באותה תקופה. בספר חדש שהוציאה היא מספרת על ההתמכרות לסמים קשים שבאה כדי לטשטש את הכאב משנים של ניצול מיני שחוותה בצעירותה.

סוברי, שחגגה אתמול את יום הולדתה ה-44, סיפרה כיצד השתמשה בכל סוג אפשרי של סם כדי להתמודד עם הטראומה הקשה שחוותה בשנותיה הצעירות. "לקחתי סמים כדי להקהות את הכאב ולהרחיק אותו ממני. שתיתי אלכוהול, עישנתי חשיש, עשיתי קוק, קריסטל מת', אקסטזי, פטריות. זו הייתה הדרך שלי להתמודד עם הגיהינום של הקיום שלי ולשרוד".

מינה סוברי וקווין ספייסי בסרט "אמריקן ביוטי". Dreamworks,
אמריקן ביוטי/Dreamworks

סוברי סיפרה בספרה כי היא נוצלה מינית לראשונה בגיל 12 על ידי חבר של המשפחה שהיה בן 15. "אף אחד לא מנע ממנו להיות איתי לבד באותו חדר שינה. אף אחד גם לא הזהיר אותי. הוא שכנע אותי ללכת לחדר מבודד. ראיתי אותו שם את הקונדום והלב שלי שקע לתוך תהום שחורה. הוא התעלם מהתחנונים שלי שיפסיק. עצמתי את העיניים שלי וכשפתחתי אותם שוב הוא טיפס מעליי והלך לשירותים כדי להוריד את הקונדום".

אותו אונס שעברה גרם לה להידרדר לסמים ולאלכוהול כדי להתמודד עם הבושה שחוותה. מאוחר יותר היא התמכרה לסמים קשים יותר כמו קריסטל מת'. "כשהייתי בלימודים רק חשבתי איך אני יוצאת החוצה ועושה שורות. הייתי הולכת להסניף בשירותים". לדבריה, כתיבת הספר הייתה חוויה כואבת אך בד בבד גם חוויה מרפאת. "אני מקווה לעודד אחרות שחוו את הזוועה של התעללות מינית, לקום ולדבר".

  • עוד באותו נושא:
  • קולנוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully