וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחברת "סיפורה של שפחה" על המחאה בישראל: "זה מה שקורה כשקיצוניים דתיים בשלטון"

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 11:24

הסופרת מרגרט אטווד, אשר כתבה את הספר שעליו מבוססת הסדרה המצליחה "סיפורה של שפחה", התייחסה למחאה הישראלית נגד המהפכה המשפטית כשצייצה מחדש ציוץ שבו נכתב: "יותר מ-20 שפחות הזכירו מה עלול לקרות כשקבוצת גברים דתיים משתלטים על המדינה"

בווידאו: הפגנה מחוץ לכנסת/יותם רונן

הסופרת מרגרט אטווד, אשר כתבה את הספר שעליו מבוססת הסדרה המצליחה "סיפורה של שפחה", התייחסה למחאה הישראלית נגד המהפכה המשפטית וצייצה מחדש ציוץ שבו נכתב: "יותר מ-20 שפחות הזכירו ל-100 אלף ישראלים שהפגינו נגד הרפורמה המשפטית אשר שמה לעצמה ליעד להחליש את בית המשפט העליון, מה עלול לקרות כשקבוצה של גברים דתיים קנאים משתלטת על השלטון. לא נאפשר לזה לקרות בישראל לאף אישה".

אחרי שמאות אלפים הפגינו אמש בירושלים ובמוקדים נוספים במדינה נגד המהפכה, קראו שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ לקיים הידברות בבית הנשיא יצחק הרצוג. "אנו קוראים לראשי האופוזיציה להתחיל הידברות ללא תנאים מוקדמים. הגיע הזמן", נכתב בהודעה המשותפת. "פנינו ללשכותיהם על מנת לתאם פגישה משותפת עוד הערב".

זמן קצר לאחר מכן דחה לפיד את ההצעה והבהיר כי יגיע לפגישה רק אם חקיקת המהפכה המשפטית תיעצר. "התנאי ההכרחי לתחילת דיאלוג לאומי הוא עצירה מיידית של כל תהליכי החקיקה לזמן קצוב שבו תתקיים ההידברות בתיווך הנשיא", מסר לפיד. "אם לוין ורוטמן מסכימים לכך נשמח להיפגש בבית הנשיא מחר בבוקר". גם גנץ קרא לעצור את הליך החקיקה לפני תחילת השיחות, אך לוין ורוטמן דחו זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully