וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן בן ארי ליאיר שרקי: "תודה על האומץ להיות אתה ולהעניק לאחרים אומץ"

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 19:39

המוזיקאי חנן בן ארי, בן המגזר הדתי, חיזק את עיתונאי חדשות 12 יאיר שרקי שיצא אתמול מהארון: "תודה על הכנות, על הרגישות והעדינות. אמן שתמצא אהבה אמיתית, ותהיה אבא מהמם. אמן שתמצא חן ושכל טוב בעיני אלוהים ואדם"

חנן בן ארי מונדיאל/צילום מסך אינסטגרם

המוזיקאי חנן בן ארי, בן המגזר הדתי, חיזק את עיתונאי חדשות 12 יאיר שרקי שיצא אתמול מהארון בפוסט מרגש ומעורר הדים.

"שרקי אהוב, לא יודע אם תראה את זה אבל אני מרגיש חובה לכתוב לך ולעצמי ולנו", כתב ברשתות החברתיות. "תודה על האומץ שלך. האומץ להיות מורכב, לשאת את ההפכים. האומץ להיות אתה. האומץ להגיד את זה בקול ובכך להעניק אומץ לאחרים שנמצאים בארון כזה או אחר. תודה על הכנות, על הרגישות והעדינות. אמן שתמצא אהבה אמיתית, ותהיה אבא מהמם. אמן שתמצא חן ושכל טוב בעיני אלוהים ואדם. לא מכיר אותך עדיין, אבל אוהב אותך יאיר שרקי".

חנן בן ארי עמד בעצמו במרכזן של כמה סערות מגזריות, כשהאחרונה בהם הייתה לפני כחודש לאחר שהוציא את השיר והקליפ "אלא בי". מגיבים רבים בני המגזר הדתי כעסו על בן ארי ששילב נשים רוקדות בקליפ המלווה את השיר. כשנשאל באינסטגרם אם הוא יכול להבין למה אנשים כועסים על הקליפ, השיב: "ברור שאני מבין. וגם שמח שעוד יש אנשים כאלה שאיכפת להם, שכואב להם. אבל לא כל כך מבין את המופתעים. כל מי שהיה בהופעה שלי, יודע שכולם רוקדים אצלנו. כולם. 'אלא בי' מדבר על שמחה פנימית וריקוד שמגיע מתוך סיבוך וכאב. והרגשתי שראוי יהיה להראות את זה בקליפ. אלוהים לא שייך לאף אחד, ולכל אחד ואחת יש את הריקוד המיוחד שלו איתו".

אמנים רבים עודדו את יאיר שרקי לאחר יציאתו מהארון והתרגשו מהפוסט שכתב. המוזיקאי עברי לידר כתב: "יאיר שרקי יקר, שתי בחירות חשובות עשית אתמול. בחרת בחופש, באמת, באומץ. בחרת להיות אמיתי וחופשי לגבי מי שאתה. וגם בחרת לשתף את זה בקול אמיץ. להתייחס למורכבות שאתה צומח ממנה ובכך אולי להעניק כוח ותקווה גם לאחרים שזקוקים לכך בעצמם. אתה מזכיר לנו שיעור חשוב. שמסע הזהות שלנו לא תמיד פשוט. שאנשים הם דבר מורכב. וזה יפה ומעניין. אין לי ספק שהאור והאמת יביאו טוב לחייך ויעשו אותך מאושר יותר. גאה בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully