וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישודר גם בישראל: זהו מועד פרק הפרידה של מרדית' מ"האנטומיה של גריי"

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 16:19

השחקנית אלן פומפאו, שגילמה את דמותה של מרדית' גריי במשך 19 עונות של "האנטומיה של גריי", תיפרד מהסדרה בפרק שישודר ב-26 בפברואר בישראל. ומה שם הפרק מרמז?

טריילר לעונה ה-19 של "האנטומיה של גריי"/ABC

מכורים, שימו לב: הפרק השביעי בעונה ה-19 של האנטומיה של גריי יהיה יומה האחרון של הדמות הראשית ד"ר מרדית' גריי בבית החולים "גריי סלואן ממוריאל" ולמעשה השחקנית אלן פומפאו תעזוב אחריו את התוכנית. פומפאו תעזוב את הסדרה אחרי 18 וחצי עונות ו-407 פרקים ששודרו במשך 18 שנים, בין 2005 ל-2023. היא תמשיך לשמש כמפיקת הסדרה וכמספרת הראשית של הסיפור.

בפרק, שייקרא "I'll Follow The Sun" על שם שירם הביטלס, מתכננים חבריה של ד"ר גריי לעשות לה הפתעה לרגל פרידתה. מי שלא מרוצה מהחלטתה לעזוב הוא ד"ר ניק מארש שמתעמת איתה לגבי מערכת היחסים שלהם. האם שם הפרק מרמז לכך שניק עתיד לעזוב יחד עם מרדית וללכת בעקבות "השמש", כפי שפעם הגדירה כריסטינה את מרדית'? את התשובות לשאלות יהיה אפשר לראות בפרק שיהיה זמין לצפיה החל מיום ראשון 26.2 ב-yes VOD וישודר ביום שני 27.2 בyes TV DRAMA.

"לשם הפרוטוקול, זה לא באמת הסוף שלי", אמרה אלן פומפאו למגזין הבידור 'אנטרטניימנט וויקלי'. "זה קצת תכסיס שהם משחקים על אנשים. זה הפרק האחרון שלי לזמן מה".

השחקנית אלן פופמאו על סט הסדרה האנטומיה של גריי. GettyImages
אלן פומפאו/GettyImages

האנטומיה של גריי היא תוכנית הפריים-טיים התסריטאית הארוכה ביותר המשודרת כעת ב-ABC, וסדרת הפריים-טיים התסריטאית הארוכה ביותר שמועברת על ידי ABC. הצלחת הסדרה הפכה כמה משחקניה לכוכבים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully