וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה תכניתן של עינב גלילי ואור ישראלי: "בהצלחה לרדיו עם חופש התקשורת"

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 9:39

תוכנית הבוקר של עינב גלילי ואור ישראלי המשודרת מדי בוקר ברדיו תל אביב תבוטל בחודש מרץ ובמקומה תוארך התכנית של גורי אלפי וגלית חוגי. גלילי טוענת כי המהלך נעשה באופן פתאומי על רקע ביקורת של מנכ"לית התחנה על התבטאות פוליטית שלה נגד המהפכה המשפטית

תוכנית הבוקר של עינב גלילי ואור ישראלי המשודרת מדי בוקר מ-7:00 ועד 8:30 ברדיו תל אביב תבוטל בחודש מרץ ובמקומה התכנית של גורי אלפי וגלית חוגי, שמשודרת אחרי כן, תוארך - כך דיווח "הארץ". בשיחה עם "הארץ" אמרה גלילי שהמהלך נעשה באופן פתאומי וחריג על רקע ביקורת בתחנה על התבטאויות פוליטיות שלה מהתקופה האחרונה, בין השאר נגד המהפכה המשפטית. גלילי כתבה בטוויטר: "לכל מי ששואל, אכן בוטלנו".

גלילי, שמתחה בשבת האחרונה בתכנית "פגוש את העיתונות" (קשת 12) ביקורת חריפה נגד המהפכה המשפטית ואמרה כי "אלימות לרוב הולכת מהימין שמאלה" וכי "אנחנו כבר לא דמוקרטיה", סיפרה ל"הארץ" כי לפי כשבועיים נסגרו עקרונות להארכת החוזה שלה בתחנה. "ואז לפני כמה ימים העירה לי המנכ"לית החדשה, קרן גונן, שהייתי 'לוחמנית' ב'פגוש את העיתונות', והיום התבשרתי במפתיע על הורדת התוכנית מבלי שעורבו בתהליך אנשי התוכן. ייתכן שאין קשר. מאחלת הצלחה לרדיו תל אביב בשמירה על חופש התקשורת".

עינב גלילי. ניר פקין
עינב גלילי/ניר פקין

המנכ"לית קרן גונן, שנכנסה לתפקידה לפני כחודש, מסרה לוואלה! תרבות: "ביום חמישי האחרון הודיעה התחנה לאור ישראלי ועינב גלילי שבעקבות שינויים ברצועת הבוקר, התכנית בהגשתן תרד. ההחלטה למתיחת הפנים של רצועת הבוקר נובעת משיקולים מקצועיים בלבד ולאור הנתונים המובהקים שמציגים עלייה עקבית בהאזנה לתכנית הבוקר המאוחרת של גורי אלפי וגלית חוגי, שהחל מחודש מארס תוקדם ותשודר בין 7:00 ל-9.30. רדיו תל אביב שמח על הזכות לספק למאזינים רדיו טוב, איכותי ומוביל, כזה שמאז ומתמיד דוגל בחופש הביטוי, היצירה והעיתונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully