וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלן מירן כגולדה מאיר: הצצה ראשונה לסרט "גולדה" של גיא נתיב

עודכן לאחרונה: 17.2.2023 / 23:14

היום שוחרר טיזר ראשון מתוך הסרט בכיכובה של זוכת האוסקר הלן מירן שביים הבמאי הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב. הסרט על גולדה מאיר יוצג בהקרנת בכורה עולמית בפסטיבל הסרטים בברלין ביום שני הקרוב. צפו בקטע

הצצה ל"גולדה" של גיא נתיב/יחצ

ימים ספורים לפני הקרנת הבכורה העולמית של הסרט המדובר והמסקרן "גולדה" בפסטיבל הסרטים בברלין, פורסמה היום (שישי) הצצה ראשונה מתוכו. בסרט מככבת בתפקיד הראשי זוכת האוסקר הלן מירן בתור ראש ממשלת ישראל לשעבר גולדה מאיר וביים אותו הבמאי הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב. בהצצה (צפו למעלה) אפשר לראות את שיחת הטלפון הדרמטית בזמן מלחמת יום כיפור בין גולדה לבין מזכיר המדינה האמריקאי דאז הנרי קיסינג'ר, שמגולם בידי הכוכב ההוליוודי ליב שרייבר ("ריי דונובן")

הסרט עוקב אחר גולדה מאיר בזמן הימים המתוחים של מלחמת יום הכיפורים בשנת 1973. לצד הכוכבים ההוליוודים כמו מירן ושרייבר (והשחקנית הצרפתייה קאמי קוטן, ששיחקה בסדרה "10 אחוז", שמגלמת בסרט את מזכירתה של גולדה), בסרט מככבים גם שחקנים ישראלים כגון ליאור אשכנזי שמגלם את הרמטכ"ל דוד (דדו) אלעזר, רמי הויברגר כשר הביטחון משה דיין, דביר בנדק שמגלם את ראש אמ"ן אלי זעירא ורותם קינן כראש המוסד צבי זמיר.

פסטיבל ברלין נפתח אמש. סרטו של נתיב יוקרן שם ביום שני הקרוב. צפו למעלה בהצצה מתוכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully