וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל אלקנה בתחפושת העכבישה זכתה בגמר "הזמר במסכה"

עודכן לאחרונה: 18.2.2023 / 23:44

השחקנית יעל אלקנה בתחפושת העכבישה זכתה בגמר וקצרה מחמאות אדירות על יכולת השירה שלה. הזמרת עדי ביטי בתחפושת הדגה הגיעה למקום השני. המוזיקאי אסף אמדורסקי הפתיע את פאנל השופטים כשנחשף מתחת לתחפושת השבלול והגיע למקום השלישי

עכבישה הזמר במסכה/צילום: יחצ

השחקנית יעל אלקנה בתחפושת העכבישה זכתה בגמר "הזמר במסכה". השופטים לא הצליחו לנחש את זהותה של אלקנה וחשבו שדווקא מדובר בגלית גוטמן, אפרת גוש או מגי אזרזר. הזמרת עדי ביטי הגיעה למקום השני בגמר. ביטי סיפרה כי היא ממש לא רצתה להגיע לתכנית אלא שאחרי שאנשים בסביבתה דחפו אותה ללכת, היא החליטה ללכת.

המוזיקאי אסף אמדורסקי הדהים את פאנל השופטים כשנחשף מתחת לתחפושת השבלול והגיע למקום השלישי בגמר "הזמר במסכה". "אני אף פעם לא שר באנגלית ובחרתי לשיר באנגלית כדי להקשות עליכם", אמר לאחר החשיפה לשופטים המופתעים. שמו של אמדורסקי אמנם עלה באחד הניחושים של השופטים כמי שעשוי להסתתר מתחת לתחפושת השבלול, אם כי רוב הזמן סברו השופטים שמדובר בירמי קפלן או נדב גדג'.

השקת הזמר במסכה 3, 17 בדצמבר 2022. קשת 12, צילום מסך
השבלול, הזמר במסכה/צילום מסך, קשת 12

באמצע השבוע הייתה החשיפה האחרונה שלפני הגמר. המפורסם שהתגלה מתחת לתחפושת ההיפופוטם היה הזמר בן ארצי. צוות השופטים הופתע לגלות את ארצי מתחת למסכה לאחר שהיה משוכנע שמדובר בליאון רוזנברג לאורך כל העונה.

בחמישי האחרון הפתיעה העכבישה מ"הזמר במסכה" את הקהל כשעלתה באמצע ההופעה של עידן רייכל וביצעה דואט מרגש לשיר "קאדה דיה" בעברית ביחד עם רייכל ובכך הגשימה חלום ישן - לשיר עם המוזיקאי הענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully