וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי בוגנים בשיחה גלויה עם אימו: "אני לא רוצה ילדים, לא כל אחד בנוי לזה"

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 12:47

בקטע שתועד עבור "מחוברים", מעצב השיער משוחח עם אימו בכנות על הקמת משפחה, ומסביר כי היה שמח לזוגיות בתנאים שמתאימים לו: "הוא צריך שיהיה לו בית משלו, שיהיו לו חיים משלו". צפו בקטע המלא מתוך הפרק שישודר הערב ב-HOT3

מיקי בוגנים בשיחה כנה עם אימו על הורות, זוגיות ומשפחה/מתוך "מחוברים", באדיבות HOT וקודה תקשורת

מעצב השיער מיקי בוגנים תיעד את עצמו במשך כמה חודשים עבור עונת העשור של "מחוברים", ובין היתר תיעד את עצמו בשיחה אישית עם אימו על זוגיות ומשפחה. צפו בקטע מתוך הפרק שישודר הערב בערוץ HOT3.

בקטע מנהלים השניים שיחה כשברקע על הטלוויזיה הסרט המתעד את המסע להורות של המגיש אסי עזר, "אין עוד אהבה כזאת". "את רואה אותי מגדל ילד כמו אסי?", שואל מיקי את אימו, וזו עונה לו "אתה לא", ומיקי בתגובה צוחק.

"אני חושב שצריך לרצות, לא כל אחד בנוי, אבל אני לא רוצה ילדים", אומר בוגנים לאימו, שמשיבה: "לא כל אחד בנוי לזוגיות ולא כל אחד בנוי לאימהות". מיקי מסביר כי "לא אכפת לי שיהיה לי בן זוג אמא, אבל הוא צריך שיהיה לו בית משלו, שיהיו לו חיים משלו", ואימו מסכימה. "אני לא הייתי יכולה לגור עם עוד מישהו עכשיו".

"את רואה אז את מבינה לליבי חלק מהזמן", אומר מיקי, "אבל את לא עצובה על כל השנים האלה לבד?", הוא שואל. "הייתי רוצה שאם יהיה לי חבר לחיים שיגור בבית שלו ושניפגש מדי פעם לאכול. בגילי, יכול להיות שאם הייתי יותר צעירה הייתי רוצה אחרת".

בעונת העשור של "מחוברים" משתתפים, בנוסף לבוגנים, גם אורנה בנאי, קרן פלס, אורי ששון, יעל שלביה והדר מרקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully