וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: תערוכה מיצירותיו של האמן האגדי קית' הרינג

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 13:33

התערוכה "קית' הרינג'" תציג כ-200 יצירות מקוריות של אמן הפופ-ארט הנודע. היא תוצג במתחם ארנה הרצליה (BLACK BOX) החל מ-9 במרץ ועד 30 ביוני. היא תתפרש על פני שטח של אלף מ"ר ושווי היצירות בה מוערך בעשרות מיליוני שקלים

תערוכה קית' הרינג. אלן טננבאום,
הרינג/אלן טננבאום

מאות אלפים כבר צפו בה ברחבי העולם, וכעת התערוכה המדוברת שכוללת את האוסף המקורי של האמן האמריקאי האגדי קית' הרינג מגיעה לישראל. התערוכה "קית' הרינג'" תציג כ-200 יצירות מקוריות של אמן הפופ-ארט הנודע ואחד האמנים החשובים והמשפיעים על אומנות הרחוב והגרפיטי. התערוכה הבינלאומית מיובאת לארץ בעלות של חמישה מיליון שקלים והיא תוצג במתחם ארנה הרצליה (BLACK BOX) החל מ-9 במרץ ועד 30 ביוני. היא תתפרש על פני שטח של אלף מ"ר ושווי היצירות בה מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

לרגל השקת התערוכה יגיע הצלם האמריקאי עטור הפרסים אלן טננבאום, שצילם את קית' הרינג בפעולה. טננבאום (78) תיעד במשך שנים את סצנת התרבות והלילה של שנות ה-70 והוא עומד מאחורי צילומים איקונים רבים, בהם של ג'ון לנון ויוקו אונו עירומים יחד במיטה, פיגוע אסון התאומים ועוד. על הבאת התערוכה והפקתה בישראל אמונה חברת ארט האב ArtHub מבית פורום הפקות. מחיר כרטיס - החל מ-119 שקלים במכירה מוקדמת. יש מבצעים של חברות האשראי ומועדוני הצרכנות השונים.

הרינג נפטר ב-16 בפברואר 1990 כתוצאה מסיבוכים רפואיים שנגרמו ממחלת האיידס.

  • עוד באותו נושא:
  • אמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully