וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לניינטיז: להקת בקסטריט בויז חוזרת להופעה בישראל

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 11:50

מעריצים, שימו לב לזה: אחרי ההודעה על בואה של להקת גאנז אנד רוזס, מגיעה בשורה מרגשת לא פחות: להקת בקסטריט בויז מגיעה להופעה בישראל שתיערך במאי הקרוב. כמה יעלו כרטיסים?

בקסטריט בויז בהופעה. GettyImages
בקסטריט בויז/GettyImages

מעריצים ומעריצות, שימו לב לזה: אחרי ההודעה על בואה של להקת גאנז אנד רוזס, מגיעה בשורה מרגשת לא פחות - להקת בקסטריט בויז מגיעה להופעה בישראל שתיערך ב-13 במאי בלייב פארק ראשון לציון. זו לא הפעם הראשונה שחברי ההרכב מגיעים לישראל בשנים האחרונות: הם הופיעו כאן בשנת 2015, ופעם נוספת בשנת 2018.

מחירי הכרטיסים להופעה, שאותה מפיקה חברת "לייב ניישן ישראל - שי מור יוסף וגיא בסר", יעמדו על 350 שקלים לדשא ו-690 שקלים לגולדן רינג. הטבות שונות ניתנות למחזיקי כרטיסי אשראי מכמה סוגים.

להקת בקסטריט בויז הוקמה בפלורידה ב-1993 על ידי ניק קרטר, האווי דורו, בריאן ליטרל, קווין ריצ'רדסון ואיי. ג'יי מקלין. בשנה לאחר מכן הוחתמה הלהקה על חוזה הקלטות בחברת התקליטים "Jive". אלבומה הראשון, הנושא את שם הלהקה, יצא ב-1996, מכר מעל 14 מיליון עותקים והגיע למקום ה-4 במצעד הבילבורד 200. הוא כלל את הלהיט "Get Down". בשנה לאחר מכן, יצא אלבומה השני, "Backstreet's Back" שמו, שמכר ברחבי העולם כ-28 מיליון עותקים, וכלל בין השאר את הלהיטים "As long as you love me" ו"Everybody".

בשנת 1999 יצא אלבומם "מילניום", שהיה לאלבום הנמכר ביותר באותה שנה בארצות הברית וזיכה את הלהקה ב-5 מועמדויות לגראמי, וכלל בין השאר את הלהיטים "I want it that way" ו-"Show me the meaning of being lonely". סיבוב ההופעות שליווה את האלבום כלל 123 הופעות. לאחר מספר אלבומים נוספים, בשנת 2007 נטש את הלהקה קווין ריצ'רדסון, אולם הוא שב להרכב ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully